Polecane produkty



Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Ćwiczenia korekcyjne - problemy z wykonywaniem
Autor Wiadomość
Jally22

Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 1
  Wysłany: 2014-06-23, 13:02   Ćwiczenia korekcyjne - problemy z wykonywaniem

Witam! Piszę do Was z taką prośbą, otóż jak stwierdzono mi [na zdjęciach moze to zobaczycie ]
mam wystające łopatki [ z czego czuje, ze prawa lopatka jest bardziej wystajaca], plecy wklęsło okrągłe i przodopochylenie miednicy. Powiedziano mi żebym

Musisz wzmacniać grzbiet (mięsień najszerszy grzbietu, mięśnie równoległoboczne, zębaty przedni), brzuch (prosty brzucha, skośny i poprzeczny) poprzez ćwiczenia na drążku nachwytem i brzuszki do tego pośladek, przysiady i pompki, ale z rozciąganiem klatki mocnym po pompkach .

I tutaj pojawia się moje pytanie :

1) Przy ćwiczeniu na drążku czuje przeszywajacy bol w prawym barku [ w sumie w samym stawie, bo mi strzela nawet gdy podnosze reke do gory i mam ja przy samej glowie, wtedy jest ''pyk''], gdy nie sciagne lopatek do podnoszenia [ nie wiem czy to ma jakies znaczenie] i znalazlem te cwiczenia :

z racji zakazu wklejania linkow wklejam opis

Cytat:
Sekwencja ćwiczeń;

A1. Zewnętrzna rotacja przedramienia z linką dolnego wyciągu: 15-20 powtórzeń na stronę
W pozycji siedzącej, bokiem do wyciągu, złap za uchwyt ręką dalszą do linki wyciągu i umieść łokieć na swoim kolanie tak, by przedramię było równoległe do podłogi. Bez poruszania innymi częściami ciała, NA WYDECHU, rotując bark do zewnątrz, zacznij odwodzić przedramie na zewnątrz. Ruch wykonujesz do końca zakresu ruchu. NA WDECHU, powoli powracasz do pozycji startowej. Powtarzasz wybraną ilość powtórzeń po czym zmieniasz ramie.

A2. Przeciwne rozpiętki z linkami wyciągu górnego: 15-20 powtórzeń
Stojąc twarzą zwróconą w stronę wyciągu, chwyć końcówki lin (nie potrzebujesz uchwytów) z ramionami w pełni wyprostowanymi z przodu. Linki są umieszczone na wysokości barków. Prawa ręka chwyta lewą linkę a lewą ręką łapiesz prawą linkę. Na wydechu, nie poruszając inną częścią ciała i zachowując proste ręce, odwodzisz końcówki linek wyciągu od siebie w pół łuku i do tyłu, napinając tylne mięśnie naramienne. NA WDECHU, powoli powracasz do pozycji startowej i powtarzasz wybraną ilość powtórzeń.

A3. Unoszenie hantli w przód na ławce skośnej w górę: 15-20 powtórzeń
Ułóż się na ławce skośnej tak, by twoja klatka piersiowa wsparta była o górną jej część. Trzymając hantle w dłoniach nad chwytem, minimalnie oddalone od siebie i utrzymując proste ramiona przed sobą zacznij powoli unosić obciążenie tak wysoko jak możesz, używając tylnych mięśni naramiennych oraz mięśni łopatek. Wytrzymaj przez sekundę w górnej części ruchu, a następnie powoli powróć do pozycji początkowej.

Nie odpoczywaj pomiędzy ćwiczeniami tylko jedną minutę pomiędzy seriami. Zacznij od dwóch serii i dodawaj kolejną każdego tygodnia, aż wykonasz obwód składający się z czterech serii.



Ale czy mozna je jakos zmienic na dryb domowy, gdzie nie mam linek? Wtedy wzmocnilbym barki i mogl cwiczyc na drazku normalnie.

2) Jak mogę ćwiczyć brzuszki nie obciążając pleców dolnej partii bo tam tez mam już ból, tak jak i w szyi[ na zdjeciach zaznaczone gdzie boli, przy siedzeniu najczesciej lub wlasnie przy cwiczeniach. Dodatkowo w tych miejscach strzelaja mi stawy gdy poruszam, a potem przestaje na chwile bolec] ?

Dlugo w pozycji sciagnietych lopatek tez nie wytrzymuje bo bola mnie zaraz miesnie szyi ;/ takie bledne kolo ;/

3) Oraz jak ćwiczyć nogi, gdy mam problem z kolanami, bo po skręceniu 3 lata temu ciągle mi strzelają i ścierają się
chrząstki, i po prostu przy przysiadach kuje mnie w środku stawu, a potem są takie jakby opuchnięte, ociężałe[mam takie uczucie] i nie wiem jak to ominąć ;/ Nie wiem czy da rade cos z tymi kolanami zrobic, ale chociaz plecy chce miec zdrowsze.


Niestety nie stac mnie na wizyte u fizjoterapeuty i ciąg rehabilitacji ;/

Przepraszam za chaotycznosc, chetnie dopisze wszelkie niezbedne informacje !



Pozdrawiam!
 
     
Linki sponsorowane
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl zmodyfikowany dla e-Masaz.pl, Mapa witryny

Wyszukiwanie w Google

Partnerzy forum
Gabinety masażu Kurs masaż tajski Fizjoterapia Rehabilitacja
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane. Witryna ma charakter informacyjny. Redakcja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Reklamy

Linki sponsorowane



Stoły do masażu

Stoły do masażu

Kursy masażu

Masaż




Ostatnio na forum



Zapraszamy na FB



Zapraszamy na G+



Zapraszamy na Instagrama