Wysłany: 2010-11-08, 22:31 Internet przyjacielem Salonu
Salony, szczególnie te nowo powstające, które nie zdążyły jeszcze zbudować wokół siebie stałej klienteli, powinny zaufać Internetowi. Własna strona internetowa pomoże im wygrać wyścig z konkurencją!
Czego szukają klienci?
Ileż to razy sami próbowaliśmy wyszukać jakąś firmę lub też instytucję poprzez Internet i denerwowaliśmy się, gdy obok znalezionych danych kontaktowych nie widniał adres www. Nasi klienci szukając salonu w swojej okolicy, mieście, regionie, również chcieliby mieć taką możliwość: wejść na stronę www, zobaczyć opis salonu, galerię zdjęć wnętrza, opis pracowników, oraz cennik usług.
Po podjęciu decyzji o stworzeniu strony www dla salonu zastanów się dokładnie nad jej zawartością. W gronie salonów posiadających już stronę www, konkurencja też jest dość spora.
Zaoferuj coś wyjątkowego swoim wymagającym klientom. Czy myślałaś już o rezerwacji on-line? Masz mało czasu by wykorzystać to novum na rynku usług fryzjersko-kosmetycznych. Już wkrótce rezerwacje on-line będą standardem.
Dlatego zaoferuj coś wyjątkowego swoim wymagającym klientom. Czy myślałaś już o rezerwacji on-line? Masz mało czasu by wykorzystać to novum na rynku usług fryzjersko-kosmetycznych. Już wkrótce rezerwacje on-line będą standardem. Obecnie są wielką atrakcją i świetną okazją do promocji! Klientom spodoba się możliwość rezerwacji usługi nie tylko o każdej porze dnia i nocy, ale też w każdym miejscu tam, gdzie mają oni dostęp do Internetu. Klienci będą mięli także wgląd w historię swoich usług, a kolejne zabiegi będą zbierali jak trofea!
Jest www, jest rezerwacja on-line – Czas na hałas!
Własna strona www a wraz z nią możliwość rezerwacji on-line to świetny pretekst by się zareklamować. Zrób to w Internecie! Poszukaj cierpliwie portale chętnie i często odwiedzane przez twoich potencjalnych klientów. Mogą to być na przykład portale poświęcone twojej miejscowości, portale tematyczne i bardzo dziś popularne portale społecznościowe, gdzie istnieje możliwość złożenia profilu firmy.
Uwaga! Wybierając portal zwróć uwagę na jego odwiedzalność, ale przed tym poczytaj poradniki mówiące jak analizować statystyki wizyt. Nie daj się zmanipulować – nawet niekorzystne dane można ukazać w taki sposób, że laikowi wydadzą się one bardzo atrakcyjne. Przyjrzyj się profilowi użytkowników portali i wybierz ten, który odwiedza największy procent twojej grupy docelowej.
To jeszcze nie wszystko. Zastanów się co robi klient szukając dobrego salonu w swojej okolicy?
Załóżmy, że jest on z Katowic i chce poddać się zabiegowi mikrodermabrazji. Klient, jeżeli nie skorzysta z pomocy portalu tematycznego, najprawdopodobniej otworzy jedną z najpopularniejszych przeglądarek internetowych google.pl i w polu wyszukiwania wpisze trzy wyrazy: kosmetyczka Katowice mikrodermabrazja. Pojawi się mapka google, pokazująca salony kosmetyczne, które zgłosiły swoja działalność właśnie do google. Też tego dokonaj. Daj klientom się odnaleźć. Wyślij do administratorów tej przeglądarki swoje dane kontaktowe i przede wszystkim adres strony internetowej salonu.
Jak myślisz? Który salon wyda się klientowi bardziej atrakcyjny, gdy będzie miał do wyboru trzy różne: Pierwszy, którego dane kontaktowe to tylko adres i numer telefonu, drugi wzbogacony o adres www, czy trzeci mający i stronę www i oferujący możliwość rezerwacji on-line w swoim salonie? Odpowiedz sobie na to pytanie i wyciągnij wnioski!
Trochę za bardzo oczywisty ten tekst - w obecnych czasach bez dobrej strony internetowej nie ma nawet co myśleć o walce o klienta w Internecie. Sieć to podstawa nowoczesnego marketingu i doskonale to widać bo rozroście facebooka
massagewarsaw leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka
Pomógł: 15 razy Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 7180 Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2010-12-19, 13:29 kurs masaz tajski
Majka_Em napisał/a:
Trochę za bardzo oczywisty ten tekst - w obecnych czasach bez dobrej strony internetowej nie ma nawet co myśleć o walce o klienta w Internecie. Sieć to podstawa nowoczesnego marketingu i doskonale to widać bo rozroście facebooka
dla ciebie, jako pracownika agencji reklamowej, ten tekst wydaje sie oczywisty, ale dla znacznej wiekszosci masazystow, wcale tak oczywistym nie jest.
w przypadku masazystow siec nie musi byc podstawa marketingu, a raczej jako dodatek do wielu innych form promocji.
A facebook powinien pozostac siecia spolecznosciowa, do utrzymywania kontaktu ze znajomymi - niestety marketingowcy uznali go za uzyteczne narzedzie i charakter fb sie bardzo zmienil.
nosleep [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-26, 10:41
I na stronie powinien być wyraźny cennik i zakres usług
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były
zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane.
Witryna ma charakter informacyjny. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13