massagewarsaw leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka
Pomógł: 15 razy Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 7180 Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2015-10-20, 08:10 Jak skutecznie reklamować gabinet w internecie?
Czasy, w których obecność gabinetu w sieci ograniczała się wyłącznie do stworzenia prostej strony internetowej już dawno za nami… Do naszych salonów trafiają coraz młodsze klientki, dla których internet jest naturalnym środowiskiem życia. Jak do nich dotrzeć? Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle innych? Jak skutecznie promować gabinet w internecie?
Zacznij od podstaw!
Strona internetowa to dopiero początek naszej aktywności w internecie, niemniej jednak na tym narzędziu komunikacji z przyszłymi klientkami powinnyśmy skupić się w sposób szczególny. Drobne błędy popełnione już na etapie projektowania strony internetowej, praktycznie dyskwalifikują nas w skutecznej walce o przyszłego klienta. Czego więc powinniśmy unikać?
Zanim zwrócisz się do kogokolwiek z prośbą stworzenia strony internetowej, zastanów się jaką ma ona pełnić funkcję. Czy chcesz przedstawić wyłącznie oferowane przez siebie usługi wraz z danymi kontaktowymi, czy może utrzymywać stałą relację z obecnymi i przyszłymi klientkami?
Brak jasnej koncepcji doprowadza często do sytuacji, w której zamówiona przez ciebie strona już po 2-3 miesiącach wymaga poprawek. Bywa również, że decydując się na tanie rozwiązania, po prostu zamykamy sobie drogę do wygodnego aktualizowania treści na stronie. Wszystko musi odbywać się poprzez informatyka, który za każde dodanie informacji o promocji lub nowym zabiegu pobiera dodatkowe wynagrodzenie…
Dobrze stworzona strona powinna umożliwiać ci samodzielne dodawanie nowych informacji, tworzenie podstron, wysyłanie newsletterów i przede wszystkim monitorować liczbę odwiedzin. Dzięki tej ostatniej funkcji zmierzysz efektywność swoich kampanii reklamowych.
Bardzo ważna jest również jakość tekstów umieszczanych na stronie internetowej. Najlepsza grafika nie zdziała cudów jeśli nie zachęcimy potencjalnej klientki chwytliwymi hasłami!
Kluczowe tutaj jest umiejętne połączenie merytorycznego przekazu z formą typowo sprzedażową. Pamiętaj, że klientka musi poczuć co zyska jeśli skorzysta z twoich usług – tylko wtedy się na nie zdecyduje. Jeśli nie potrafisz samodzielnie napisać tekstów o walorach merytorycznych i sprzedażowych, powierz to zadanie profesjonaliście. Pamiętaj, że kiepska strona internetowa jest jak brudna witryna, która nie zachęca do odwiedzenia twojego lokalu.
Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
Aby strona pracowała na twój sukces musi być na bieżąco zmieniana. Jest to istotne zarówno ze względu na jej atrakcyjność dla stałych klientek, ale również na pozycję na której wyświetlasz się w wynikach wyszukiwania. Aby poprawić ten ostatni parametr powinnaś skorzystać z usługi pozycjonowania. Dobrze skonfigurowana usługa nie kosztuje wiele, tym bardziej jeśli mieszkasz w mniejszej miejscowości, w której konkurencja w kwestii reklamy internetowej nie jest duża.
Dobrym uzupełnieniem pozycjonowania jest reklama Google AdWords, którą możesz obsługiwać samodzielnie. Pewnie zauważyłaś, że po wpisaniu czegokolwiek w wyszukiwarkę, na pierwszych miejscach wyświetlają się strony na lekko ciemniejszym tle. To są właśnie płatne reklamy AdWords.
Główna zasada funkcjonowania reklam w wyszukiwarkach jest taka, że płacisz wyłącznie za kliknięcie, czyli za zainteresowaną osobę, która poprzez link trafi na stronę internetową twojego gabinetu. Google ustala dla ciebie indywidualną stawkę za klik, która zależy od popularności twojej strony, jej atrakcyjności dla potencjalnych odwiedzających oraz kwot jakie za reklamę płacą inne osoby korzystające z tych samych słów kluczowych. Reklama AdWords jest o tyle wygodną i bezpieczną formą komunikacji z potencjalnymi klientami, że masz możliwość ustalenia nieprzekraczalnego dziennego budżetu na kliknięcia.
Przykład: ustalasz swój dzienny budżet na poziomie 8 zł. Google ustala, że za kliknięcie płacisz 1 zł. Po tym jak 8 osób kliknie na twój link, reklama przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym ile wydajesz na reklamę. W każdej chwili możesz z niej również zrezygnować.
Reklama w mediach społecznościowych
Kolejnym polem do działania i tym samym do popełniania wielu błędów jest reklama gabinetu w mediach społecznościowych. Chociaż tego rodzaju mediów jest naprawdę dużo, to niewątpliwie rekordy popularności bije Facebook, z którego korzysta w naszym kraju już ponad 10 mln osób i blisko 50% wszystkich internautów! Jaka jest główna zaleta mediów społecznościowych?
Możemy szybko i w sposób bezpośredni docierać do naszych klientów. W twojej głowie pojawia się myśl, że dzisiaj zrobisz promocję na manicure, bo nie ma żadnych zapisów? W ciągu 5 minut większość Twoich klientek się o tym dowie. Kilka polubi, kilka zapyta o cenę, może nawet umówią się na konkretną godzinę za pośrednictwem Facebooka…
Czy czujesz już jak możesz wykorzystać swój Fanpage? Nie zanudzaj klientek niepotrzebnymi informacjami, zastanów się czego sama szukasz i właśnie to im ofiaruj! Pamiętaj jednak, że swój profil na Facebooku również musisz promować – w końcu ktoś musi czytać Twoje komunikaty!
Wirtualny świat nie kończy się na facebooku. Są również inne media społecznościowe, za pośrednictwem których możesz reklamować swój gabinet. Filmik z ciekawym zabiegiem na YouTube, a może darmowe porady kosmetyczne na GoldenLine… Wszystko zależy od twojej pomysłowości!
Internet to narzędzie, które daje twojemu gabinetowi nieograniczone możliwości promocji, ale jednocześnie zastawia na ciebie wiele pułapek! Aby w nie dać się w nie złapać musisz się nieustannie dokształcać lub po prostu zainwestować w profesjonalną pomoc. Wykorzystaj narzędzia, które oferują współczesne metody komunikacji, zanim zrobi to Twoja konkurencja! Jeśli chcesz osiągnąć sukces, zawsze musisz być o krok do przodu!
Bez Internetu i mediów społecznościowych ciężko zdobyć szersze grono klientów, bez względu na branżę. Ale aktywność na FB czy Twitterze musi być regularna.
Reklama w internecie to chyba najskuteczniejsza forma reklamy. Jak to mówią : ''nie ma cię w internecie - nie istniejesz". Mam swoja firmę i promują ją głównie przez pozycjonowanie , fanapge i od nie dawana przez marketing szeptany nowapozycja Efekty są i biznes się kręci.
Przeczytałam porady, stronę mam , facebook jest , ale nadal klienci głównie z polecenia ,
Trzeba trochę zainwestować w pozycjonowanie i może Adwords, ciekawa też reklama na FB
Zastanawiam się też na Lavito lub Gruponem ktoś korzysta ?
Puściłam reklamy na regionalnych portalach ale odzew prawie zerowy
W takiej branży najlepiej sprawdza się pozycjonowanie lokalne, facebook ewentualnie reklama na facebooku, i regularne postowanie tak żeby klient o nas nie zapomniał. Grupon tez fajnie działa:)
hella
Dołączyła: 23 Mar 2017 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-26, 09:05
Na wiele sposobów:
własny fan page na facebooku
własna strona www i jej pozycjonowanie
Warto jest również urządzić jakiś konkursik ewentualnie przygotować dla klientów gadżety reklamowe. Nie jest to drogie ale jednak cieszy Zerknij sobie tutaj: https://www.opengift.pl/
Nie wiem jakich sposób już próbowaliście, ale osobiście słyszałam, że bardzo dobre działanie na firmę ma https://wykonawca.taelo.pl/ taka platforma, która daje możliwość bezpłatnej reklamy. Wystarczy się zarejestrować, stworzyć opis firmy, a klienci będą sami do was dostosowani, tak by byli celowo zainteresowani waszymi usługami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były
zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane.
Witryna ma charakter informacyjny. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13