Polecane produkty

Stoły do masażu

Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Niesmialy/niekomunikatywny masażysta
Autor Wiadomość
paprotnik2

Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 5
  Wysłany: 2016-02-21, 19:11   Niesmialy/niekomunikatywny masażysta

Witam forumowiczów,

Od 2013 roku jestem technikiem masażysta. Nie pracowałam jeszcze w tym zawodzie i zastanawiam się czy w ogóle się do tego nadaje. Z jednej strony lubię masować, jestem cierpliwa i empatyczna. Z drugiej strony jestem nieśmiała i nie lubię rozmawiać o sobie. Najchętniej zalozylabym sklep internetowy lub została kosmonauta żeby mieć pracę bez kontaktów międzyludzkich ;-) . A tak poważnie czy ja siędo tego zawodu nie nadaje? Czy znacie takich masazystow? Jak sobie tradzą? proszę o opinie
 
     
Linki sponsorowane
massagewarsaw 
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7181
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2016-02-22, 06:48   

masazysta nie musi rozmawiac o sobie, wedlug mnie nie powinien - oprocz dawania przykladow z w wlasnego zycia o poprawnym, zdrowym stylu zycia. Wlasne przyklady lepiej sa przyjmowane przez pacjenta (np wiesz, mam taki sam bol i najlepiej pomaga mi to), niz sucha wiedza nabyta z ksiazek (np bo w podreczniku szkolnym bylo napisane, ze ...) czy nawet historie swoich pacjentow (oczywiscie, z zachowaniem anonimowosci i z wyczuciem).

natomiast powinien zyczliwie sluchac, jesli pacjent ma potrzebe pogadania/wygadania sie - t.j. nie inicjujesz rozmowy i odpowiadasz zdawkowo, nie koniecznie potrzymujac rozmowe, jesli donikad nie zmierza.

rzuc okiem na watek
Etyka plotkowania dla masażystów
http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=1876

ale podobne dylematy przewijaly sie rowniez w innych watkach.

jesli lubisz masowac, to najlepszym lekarstwem na twoj dylemat, jest, po prostu, zaczac masowac - caly czas dojrzewamy i uczymy sie nowych zachowan. Otwieraj tez sklep internetowy, np ze sprzetem do masazu, zeby miec odskocznie