Polecane produkty

Stoły do masażu

Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Propozycja współpracy z przychodnią i masaże z dojazdem
Autor Wiadomość
Kamil 

Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 2
Wysłany: 2012-01-09, 09:25   Propozycja współpracy z przychodnią i masaże z dojazdem

Witam wszystkich w moim pierwszym temacie. Na początku chciałem się przedstawić mam na imię Kamil i jestem technikiem masażystą, po skończonym dwuletnim studium w systemie dziennym.
Piszę tego posta ponieważ, chce zaczerpnąć rad od osób , które mają większe doświadczenia.
Mój problem poega na tym ,że mam ofertę "współpracy" z przychodnią. A mianowicie mogę tam masować , ale tylko prywatnie nie na nfz. Widziałem swój przyszły ewentualny gabinet i niczego mu nie brakuje, z wyjątkiem stołu do masażu. Tzn jest stół stacjonarny chirurgiczny, który nie ma otworu na twarz.
Wracając do tematu musiał bym zarejestrować sobie działalność i samemu opłać składki.Dyrektor przychodni powiedział ,że to by wyglądało mniej więcej tak że pacjent by płacił za zabieg w rejestracji i część pieniędzy by szło do mnie, część do niego. Tylko nie wiem ile zaproponować ,żeby szło do niego ?? możecie mi coś zaproponować??
Pytanie drugie czy ja jako technik masażysta mogę współpracować z innymi przychodniami i wykonywać tam masaże na NFZ?? jeśli tak to na jakich to jest warunkiach??
I trzecie nurtujące mnie pytanie chodzi z zabiegami z dojazdem do klienta. Skończyłem szkołe z dobrym wynikiem. W głowie też mam. Ale mam 22 lata i zastanawiam się jak mogą mnie postrzegać potencjalni pacjenci, chodzi o to czy nie będą się bali mi zaufać. I nie bądą mówili ,że młody jestem i bez doświadczenia.
Do tej pory w placówkach byłem bardzo chwalony zarówno przez pacjentów i moją kadre nauczycielską w szkole.

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję ,że mi pomożecie.
 
     
Linki sponsorowane
administrator
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3134