To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Hyde Park forum ogólne - Gabinet masażu od czego zacząć, działalność gospodarcza

Anonymous - 2011-01-21, 16:33
Temat postu: Gabinet masażu od czego zacząć, działalność gospodarcza
Witam. Na początku chciałbym poinformować, że przeglądałem i czytałem różne wątki na ten temat jednak nie znalazłem interesujących mnie odpowiedzi.

Jestem studentem fizjoterapii 3 roku. Ukończyłem masaż klasyczny na roku 2 co zakończyło się wpisem do indeksu (a zarazem tytułem 1 stopnia?). Posiadam także certyfikat ukończenia masażu Lomi Lomi Nui. Na obecnym roku uczę się masaży Breussa, drenaż limfatyczny i inne.

Koleżanka, która ma solarium jednocześnie z salonem fryzjerskim (który nie jest jej) posiada pomieszczenie, pokój, w którym mógłbym otworzyć swój gabinet masażu. Nie prowadzi ona aktualnie swojej działalności gospodarczej (solarium podlega pod właścicielke fryzjerstwa. Wpadliśmy więc na pomysł, że koleżanka otworzy swoją działalność (solarium + masaże, gabinet masażu). Mam kilka pytań czysto prawnych.

- czy w ogóle jest możliwe otwarcie solarium + masaż, jak ewentualnie wyglądałaby składka do ZUS, opodatkowanie ?
- pomieszczenie to jest dość małe, więc czy jest jakiś wymóg co do wielkości gabinetu masażu ?
- czy w gabinecie musi być umywalka ? (bo prysznic doczytałem, że nie)
- czy są jakieś inne wymogi tego typu ? (czytałem coś o wentylacji itd., okno ? )
- co z sanepidem, czy muszę się zgłosić do nich przed otwarciem ?