Polecane produkty

Stoły do masażu

Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o stół
Autor Wiadomość
edner

Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 18
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2010-01-16, 15:59   Pytanie o stół

Witam

na początku chciałem zaznaczyć ze jeśli złamałem regulamin to bardzo przepraszam i nie będę zly jak moderator usunie ten temat :)

a teraz do rzeczy, chciałem sie tylko zapytać czy ktoś ma taki stół?? jak tak to czy jest wart zakupu? wydaje sie dosc atrakcyjny ale chciałbym wiedzieć czy nie bede żałował jak go kupie? martwi mnie szerokosc tego stolu (60cm) choć ma podłokietniki ale czy jest to praktyczne??

dodam ze jestem początkujący w tych sprawach zależy mi na stole który po prostu nie bedzie mi utrudniał pracy z pacjentem


http://www.allegro.pl/ite...atis_5_kol.html


bede wdzieczny za każdą odpowiedz

pozdrawiam
 
     
Linki sponsorowane
massagewarsaw 
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7181
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2010-01-16, 16:12   kurs masaz tajski

bierz, nie pytaj, na poczatek wystarczy.

z 60cm szerokosci stolu podlokietniki zwiekszaja do 94cm. problem tylko z waga - 20kg to stol stacjonarny a nie przenosny.

czekaj do ostatnich 20 sekund i przebij o 10zl najwyzsza oferte. Nie martw sie, jesli ci ucieknie, za pare dni moze trafisz jeszcze taniej

lub mozesz zakupić w sklepie on line
http://sklep.e-masaz.pl
 
     
edner

Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 18
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2010-01-16, 16:37   

no właśnie 20kg to faktycznie dużo a stół ma jak narazie spełniać role stołu przenośnego ale autobusem do pacjenta raczej jeździć nie bede wiec moze dam rade :)

a na allegro sa jeszcze tańsze wiec nie muszę sie spieszyć ale dzieki wielkie za odpwiedz
 
     
massagewarsaw 
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7181
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2010-01-16, 17:02   kurs masaz tajski