Sopocki Sheraton wkrótce także z ofertą SPA
: 2009-08-18, 22:15
Na początek września zaplanowano otwarcie SPA w sopockim hotelu marki Sheraton.
Według zapowiedzi inwestora powierzchnia sopockiego salonu SPA ma zająć 2 tys metrów kwadratowych a w ofercie znajdą się takie zabiegi jak: usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i fryzjerskie; fitness zabiegi witalizujące i tonizujące; zarządzanie wagą ciała i porady z zakresu zdrowego żywienia; zabiegi relaksacyjne i zabiegi odmładzające. Do dyspozycji gości oddanych zostanie m.in. dziesięć gabinetów zabiegowych, apartament dla par, gabinet do zabiegów mokrych i hydroterapii, gabinet do masażu podwodnego, pokój konsultacyjny i wypoczynkowy.
Będzie można również korzystać z krytego basenu, Sali gimnastycznej, holistycznych ćwiczeń umysłu, ducha i ciała w Mind Spirit Studio, SPA Lounge, Bibilioteki i SPA Cafe.
Sopockie SPA będzie używało dwóch marek kosmetyków – francuskiej marki Anne Semonin i amerykańskiej marki Dermalogica. Filozofią kosmetyków marki Anne Sémonin, które po raz pierwszy wykorzystywane będą w Polsce, jest opracowywanie zabiegów szytych na miarę.
Każdy program Anne Sémonin rozpoczyna się od osobistej rozmowy z gościem i postawienia diagnozy skóry, po czym terapeuta wystawia spersonalizowaną receptę, a mieszanki sporządzane są bezpośrednio przed ich użyciem. Drugą linią kosmetyczną wprowadzoną w SPA są produkty Dermalogica, opracowane przez amerykański instytut badawczy International Dermal Institute w Kalifornii. Te kosmetyki znane są na świecie jako „wybór profesjonalistów”.
Twórcą i głównym konsultantem Spa w Sheratonie jest firma cieszącą się w tej dziedzinie ogólnoświatowym uznaniem: Wheway Lifestyle International.
Oferta SPA będzie kierowana dla gości hotelu a także dla lokalnych mieszkańców, którzy będą mogli wykupić ekskluzywne członkostwo lub skorzystać z oferty DAY SPA
Według zapowiedzi inwestora powierzchnia sopockiego salonu SPA ma zająć 2 tys metrów kwadratowych a w ofercie znajdą się takie zabiegi jak: usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i fryzjerskie; fitness zabiegi witalizujące i tonizujące; zarządzanie wagą ciała i porady z zakresu zdrowego żywienia; zabiegi relaksacyjne i zabiegi odmładzające. Do dyspozycji gości oddanych zostanie m.in. dziesięć gabinetów zabiegowych, apartament dla par, gabinet do zabiegów mokrych i hydroterapii, gabinet do masażu podwodnego, pokój konsultacyjny i wypoczynkowy.
Będzie można również korzystać z krytego basenu, Sali gimnastycznej, holistycznych ćwiczeń umysłu, ducha i ciała w Mind Spirit Studio, SPA Lounge, Bibilioteki i SPA Cafe.
Sopockie SPA będzie używało dwóch marek kosmetyków – francuskiej marki Anne Semonin i amerykańskiej marki Dermalogica. Filozofią kosmetyków marki Anne Sémonin, które po raz pierwszy wykorzystywane będą w Polsce, jest opracowywanie zabiegów szytych na miarę.
Każdy program Anne Sémonin rozpoczyna się od osobistej rozmowy z gościem i postawienia diagnozy skóry, po czym terapeuta wystawia spersonalizowaną receptę, a mieszanki sporządzane są bezpośrednio przed ich użyciem. Drugą linią kosmetyczną wprowadzoną w SPA są produkty Dermalogica, opracowane przez amerykański instytut badawczy International Dermal Institute w Kalifornii. Te kosmetyki znane są na świecie jako „wybór profesjonalistów”.
Twórcą i głównym konsultantem Spa w Sheratonie jest firma cieszącą się w tej dziedzinie ogólnoświatowym uznaniem: Wheway Lifestyle International.
Oferta SPA będzie kierowana dla gości hotelu a także dla lokalnych mieszkańców, którzy będą mogli wykupić ekskluzywne członkostwo lub skorzystać z oferty DAY SPA