Strona 1 z 1

Aromamarketing, marketing sensoryczny w Twoim salonie!

: 2014-05-29, 15:01
autor: malina
Oddziaływanie na emocje za pomocą zapachów to przynoszący zyski instrument marketingowy, który posiada bardzo szerokie możliwości zastosowania, ponieważ wykorzystanie odpowiednio dobranych kompozycji zapachowych niesie ze sobą konkretne korzyści:
1. Wyróżnienie na tle konkurencji.
2. Zwiększenie lojalności Klientów
3. Zwiększenie obrotów i zysków oraz
4. Poprawa atmosfery.

W zależności od rodzaju, zapachy przywołują wspomnienia, stymulują, wspomagają koncentrację, uspokajają, potrafią wzbudzić wiele pozytywnych emocji.

Bazując na wiedzy z dziedziny aromaterapii, można osiągnąć 3 podstawowe grupy korzyści:

Branding
Wsparcie sprzedaży
Poprawę komfortu pracy

Oferta z zakresu aromamarketingu stanowi zatem konkretną propozycją dla dużych, średnich i małych przedsiębiorstw oraz osób prywatnych.

To narzędzie które przemawia do emocji - wzmacnia je i wzbogaca, prowokując zarazem interesujące nas efekty: poczucie komfortu, bezpieczeństwa, wyjątkowości, zwiększoną chęć zakupu, wydłużenie czasu pobytu, czy wprawienie w stan relaksu i odprężenia.

Dlatego nie zwlekaj i umów się ze specjalistami, którzy z przyjemnością dobiorą rozwiązania adekwatne do Państwa potrzeb.

tel. (22) 266-0-366

fax. (22) 266-0-366



Biuro

AromaCorp

ul. Woronicza 31/78 (Qbik Loft), klatka C, I. piętro

02-640 Warszawa