Poprawny opis własnej reklamy zabiegów masażu
: 2008-06-22, 12:15
wlasnie trafilem na tresc ogloszenia internetowego masazysty z rzeszowa, ktory chce podac jako przyklad ogloszenia nieadekwatnego w formie do srodka przekazu.
nie jestem specem od promocji, i wiem ze temat dyskusji czyichs ogloszen jest sliski, bo ogloszeniodawawca moze myslec, ze jest ono perfekcyjne i opinie ogolu tez moga byc podzielone, jednakze wydaje mi sie, ze wszystko zawsze mozna przedyskutowac i wyciagnac pouczajace wnioski dla masazystow piszacych swe ogloszenia w przyszlosci.
tytul: MASAŻ (Rzeszów)
tresc ogloszenia: MASAZYSTA Z DOJAZDEM DO DOMU KLIENTA, MIŁA ATMOSFERA, MASAZE CAŁEGO CIAŁA (KLASYCZNY I INNE) PEŁNA DYSKRECJA, HIGIENA 100% KONTAKT:504 ... ...
O ile tytul ogloszenia pisany kapitalikami (duzymi literami) jest akceptowalny, zeby przyciagnac oko czytelnika, to tresc pisana w ten sposob jest ciezko czytelna.
Poniewaz jest to ogloszenie internetowe, a nie prasowe (czesto liczone za ilosc wyrazow czy ilosc znakow) to mozna zmiescic znacznie wiecej tresci.
W tytule ogloszen internetowych mozna zmiescic kilkadziesiat a nawet kilkaset znakow, w tresci nawet do 10k znakow.
Jesli chodzi o forme ogloszenia to w tytule powinny byc wymienione nazwy masazy (wiec klasyczny i pozostale), ktore w tresci nalezy rozwinac. Sam tytul 'masaz' moze byc mylone z uslugami erotycznymi, tak samo jak 'mila atmosfera', 'masaze calego ciala', 'pelna dyskrecja' czy 'higiena 100%' - zakladajac, ze masazysta jest masazysta a nie Casanowa.
Lepiej uzyc synonimow 'masaz terapeutyczny' czy 'terapia masazu', jak i 'profesjonalna atmosfera' (i tu wymienic swe ukonczone kursy i kwalifikacje), 'masaze calosciowe i czesciowe' (tu opisac rozne zabiegi i na jakie schorzenia sa zalecane). Dyskrecja konsultacji i zabiegu jak i higiena masazysty sa czescia profesjonalnej etyki, wiec nie jest konieczne ich wyszczegolnianie - choc przed wypelnieniem karty klienta nalezy zastrzec, ze wszystko co powie klient jest objete tajemnica zawodowa, a przed przystapieniem do zabiegu (po wypelnieniu karty) umyc rece w gabinecie (lub zdezynfekowac zelem, alkoholem czy mokra husteczka higieniczna) lub wrocic do gabinetu i oznajmic klientowi, ze wlasnie umylismy rece i jestesmy gotowi do zabiegu.
Generalnie, ogloszenie internetowe powinno byc obszerne, z wiadomosciami najwazniejszymi (kwalifikacje, rodzaj zabiegow, cena, kontakt) u gory ogloszenia i mniej istotnymi ponizej. Jesli ktos chce czytac ogloszenie do samego konca, to jesli jest to dobre ogloszenie, to szansa na kontakt z masazysta i zamowienie zabiegu wzrasta.
nie jestem specem od promocji, i wiem ze temat dyskusji czyichs ogloszen jest sliski, bo ogloszeniodawawca moze myslec, ze jest ono perfekcyjne i opinie ogolu tez moga byc podzielone, jednakze wydaje mi sie, ze wszystko zawsze mozna przedyskutowac i wyciagnac pouczajace wnioski dla masazystow piszacych swe ogloszenia w przyszlosci.
tytul: MASAŻ (Rzeszów)
tresc ogloszenia: MASAZYSTA Z DOJAZDEM DO DOMU KLIENTA, MIŁA ATMOSFERA, MASAZE CAŁEGO CIAŁA (KLASYCZNY I INNE) PEŁNA DYSKRECJA, HIGIENA 100% KONTAKT:504 ... ...
O ile tytul ogloszenia pisany kapitalikami (duzymi literami) jest akceptowalny, zeby przyciagnac oko czytelnika, to tresc pisana w ten sposob jest ciezko czytelna.
Poniewaz jest to ogloszenie internetowe, a nie prasowe (czesto liczone za ilosc wyrazow czy ilosc znakow) to mozna zmiescic znacznie wiecej tresci.
W tytule ogloszen internetowych mozna zmiescic kilkadziesiat a nawet kilkaset znakow, w tresci nawet do 10k znakow.
Jesli chodzi o forme ogloszenia to w tytule powinny byc wymienione nazwy masazy (wiec klasyczny i pozostale), ktore w tresci nalezy rozwinac. Sam tytul 'masaz' moze byc mylone z uslugami erotycznymi, tak samo jak 'mila atmosfera', 'masaze calego ciala', 'pelna dyskrecja' czy 'higiena 100%' - zakladajac, ze masazysta jest masazysta a nie Casanowa.
Lepiej uzyc synonimow 'masaz terapeutyczny' czy 'terapia masazu', jak i 'profesjonalna atmosfera' (i tu wymienic swe ukonczone kursy i kwalifikacje), 'masaze calosciowe i czesciowe' (tu opisac rozne zabiegi i na jakie schorzenia sa zalecane). Dyskrecja konsultacji i zabiegu jak i higiena masazysty sa czescia profesjonalnej etyki, wiec nie jest konieczne ich wyszczegolnianie - choc przed wypelnieniem karty klienta nalezy zastrzec, ze wszystko co powie klient jest objete tajemnica zawodowa, a przed przystapieniem do zabiegu (po wypelnieniu karty) umyc rece w gabinecie (lub zdezynfekowac zelem, alkoholem czy mokra husteczka higieniczna) lub wrocic do gabinetu i oznajmic klientowi, ze wlasnie umylismy rece i jestesmy gotowi do zabiegu.
Generalnie, ogloszenie internetowe powinno byc obszerne, z wiadomosciami najwazniejszymi (kwalifikacje, rodzaj zabiegow, cena, kontakt) u gory ogloszenia i mniej istotnymi ponizej. Jesli ktos chce czytac ogloszenie do samego konca, to jesli jest to dobre ogloszenie, to szansa na kontakt z masazysta i zamowienie zabiegu wzrasta.