To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Artykuły kosmetyczne. Spa & Wellness - 10 sposobów na promocję salonu podczas wakacji

massagewarsaw - 2016-06-18, 09:11
Temat postu: 10 sposobów na promocję salonu podczas wakacji
Lato w pełni, a to oznacza cieplejszą pogodę, wolne od szkoły i wyjazdy wakacyjne. Twoi klienci myślą o wypoczynku, słonecznych plażach i nowych przygodach. Niestety dla Ciebie ten czas może zwiastować puste fotele i mniejsze przychody.

Nie pozwól żeby Twój salon spowolnił tego lata. Jeszcze jest czas, aby przyciągnąć klientów oferując usługi i produkty, które pozwolą im lepiej cieszyć się piękną pogodą i wypoczynkiem. Trafne pomysły na promocje w sezonie letnim pomogą Ci poprawić kondycję salonu i zmotywują zespół do działania.

Okres przed urlopem to zazwyczaj czas “bieganiny” i gorączkowych przygotowań, podczas których każda kobieta powinna znaleźć czas dla siebie. Na wakacjach musi przecież wyglądać zjawiskowo. Zaproś ją do salonu oferując odpowiedni pakiet zabiegów.

Będzie spędzać czas na zewnątrz, w słońcu, nieraz narażając na ekstremalne warunki swoje włosy, makijaż czy paznokcie. Pomóż klientce przygotować się na intensywny wypoczynek. Oferuj na przykład beztroskie i łatwe w ułożeniu fryzury.

1. Przygotuj klientki do urlopu

Okres przed urlopem to zazwyczaj czas “bieganiny” i gorączkowych przygotowań, podczas których każda kobieta powinna znaleźć czas dla siebie. Na wakacjach musi przecież wyglądać zjawiskowo. Zaproś ją do salonu oferując odpowiedni pakiet zabiegów.

Będzie spędzać czas na zewnątrz, w słońcu, nieraz narażając na ekstremalne warunki swoje włosy, makijaż czy paznokcie. Pomóż klientce przygotować się na intensywny wypoczynek. Oferuj na przykład beztroskie i łatwe w ułożeniu fryzury.

2. Organizuj letnie eventy

Wprowadź swoich klientów w wakacyjny nastój. Zorganizuj “Słoneczny tydzień”.Wykorzystaj przestrzeń, którą dysponujesz, żeby nadać lokalowi wakacyjny klimat. Dostosuj muzykę, serwuj odświeżające napoje z parasolkami i sezonowe owoce.

W trakcie eventu oferuj atrakcyjne promocje na najbardziej pożądane latem zabiegi.

3. Zadbaj o stopy klientek

Latem stopy wychodzą z ukrycia - pora na klapki, sandały i chodzenie boso. Jeżeli masz w ofercie pedicure i zabiegi na stopy to teraz jest pora, żeby je promować.

Nie wszystkie klientki zadbały o swoje stopy przed sezonem, teraz będą chciały nadrobić zaległości. Oferuj modne kolory i pamiętaj, że klientki będą oczekiwały trwałych efektów, które zniosą trudy wakacyjnych eskapad.

Tego lata nie wszystkie Twoje klientki wypoczną tak, jakby tego pragnęły. Nie każdy ma przecież możliwość wyjechać na urlop. A nawet te osoby, które wróciły już z wakacji mogą wciąż potrzebować odprężenia.

Możesz sprawić, że w Twoim salonie klientka poczuje magię wakacyjnego wypoczynku. Oferuj relaksujące zabiegi np. masaże, których można by się spodziewać w hotelowym spa podczas urlopu. Ty wiesz najlepiej jaki rodzaj usługi możesz zaoferować w Twoim salonie żeby klientka poczuła się jak na wakacjach.

4. Zapewnij wakacyjny relaks w Twoim salonie

Tego lata nie wszystkie Twoje klientki wypoczną tak, jakby tego pragnęły. Nie każdy ma przecież możliwość wyjechać na urlop. A nawet te osoby, które wróciły już z wakacji mogą wciąż potrzebować odprężenia.

Możesz sprawić, że w Twoim salonie klientka poczuje magię wakacyjnego wypoczynku. Oferuj relaksujące zabiegi np. masaże, których można by się spodziewać w hotelowym spa podczas urlopu. Ty wiesz najlepiej jaki rodzaj usługi możesz zaoferować w Twoim salonie żeby klientka poczuła się jak na wakacjach.

5. Dopasuj wizyty do urlopów klientek

Twoje stałe klientki chętnie poinformują Cię kiedy wyjeżdżają na wakacje. Dzięki temu zaplanujesz dla nich wizyty przed i po ich urlopie. Będą zachwycone, że pomagasz im czuć się doskonale na wakacjach.

Zwróć szczególną uwagę na osoby, które regularnie korzystają z Twoich usług np. z koloryzacji. System do zarządzania salonem Versum pomoże Ci bez trudu odnaleźć takie klientki i zaplanować w elektronicznym kalendarzu kolejne wizyty.

Stosuj i doradzaj produkty, które sprostają letnim potrzebom. Wzmożona ekspozycja na promieniowanie UV, morską sól, wiatr i wilgoć wpływa na skórę oraz włosy.

Większość Twoich klientek wie już, że należy zadbać o odpowiednią ochronę, ale dzięki Tobie mogą dowiedzieć się jak zrobić to najskuteczniej. Zaoferuj im kosmetyki niezbędne w tym okresie.

6. Zaoferuj niezbędne latem kosmetyki

Nie zapomnij zatowarować magazynu w podróżne opakowania (do 100 ml) Twoich najlepiej sprzedających się kosmetyków.

Dzięki aplikacji Versum możesz sprawdzić jakie produkty cieszyły się największą popularnością zeszłego lata.

Pytaj klientki czy posiadają w swojej kosmetyczce opakowania przystosowane do lotów samolotem. Jeżeli jeszcze ich nie mają, mogą kupić je u Ciebie.

7. Oferuj produkty w podróżnych opakowaniach

Lato to nie tylko okres wyjazdów, ale również powrotów z wakacji. Zacznij od przygotowania oferty zbiegów utrwalających efekty - np. pięknej opalenizny.

Miej też na uwadze, że nie wszyscy podejmą właściwe kroki, żeby zabezpieczyć się przed szkodliwymi konsekwencjami zbyt długiego przebywania w wodzie i na słońcu. Kiedy wrócą ich skóra, włosy i paznokcie będą wymagać Twojej opieki. Zadbaj o to żeby przygotować dla nich specjalną ofertę zabiegów regenerujących.

8. Stwórz ofertę pourlopową

Lato to nie tylko okres wyjazdów, ale również powrotów z wakacji. Zacznij od przygotowania oferty zbiegów utrwalających efekty - np. pięknej opalenizny.

Miej też na uwadze, że nie wszyscy podejmą właściwe kroki, żeby zabezpieczyć się przed szkodliwymi konsekwencjami zbyt długiego przebywania w wodzie i na słońcu. Kiedy wrócą ich skóra, włosy i paznokcie będą wymagać Twojej opieki. Zadbaj o to żeby przygotować dla nich specjalną ofertę zabiegów regenerujących.

9. Znajdź swój “as w rękawie”

To Ty znasz swój salon najlepiej i tylko Ty jesteś w stanie dostosować letnią ofertę do potrzeb klientek. Przyjrzyj się uważnie swojemu biznesowi i zastanów, która z usług nadaje się najlepiej do promocji w wakacje. W działaniach marketingowych należy postawić na usługę, która przyniesie Twoim klientkom największą korzyść tego lata.

Przykłady usług, które warto promować w wakacje:

depilacja - ponieważ klientka nie musi myśleć o goleniu podczas urlopu,
zabiegi wyszczuplające - ponieważ nadszedł czas bikini,
henna brwi i rzęs - ponieważ daje trwały efekt na cały urlop,
zabieg regenerujący - ponieważ po urlopie klientki mają zniszczone włosy.

10. Powiedz wszystkim klientkom co oferujesz latem

Możesz zaplanować najciekawszą ofertę lub promocję, ale jeżeli nie powiesz o niej klientom nikt z niej nie skorzysta.

Przygotuj witrynę i przestrzeń przed salonem tak, aby zaintrygować przechodniów. Pokaż im, że to jest miejsce, które warto odwiedzić latem. Piasek, leżak, piłka plażowa to tylko niektóre pomysły na to, co można zaprezentować w witrynie salonu.

Zaplanuj działania na salonowym profilu Facebook lub w innych mediach społecznościowych.

z versum.pl

marcin00 - 2017-07-10, 22:08

reklamy w ośrodkach wypoczynkowych i darmowe próbki bardzo się sprawdzają, po sezonie momentalnie zwiększają się obroty
bonka - 2018-03-30, 13:55

Najlepsza reklama to reklama szeptana. Jesli będziecie miały wierne klientki i jeśli bedziecie dbali o standardy obsługi w gabinecie , to na pewno znajdziecie wielu chętnych, którzy będą chcieli skorzystać z Waszych usług.

Jesli chcecie po prostu poprawić swoją rozpoznawalność w okolicy to warto jest postawić na coś tradycyjnego.Czyli na ulotki i wizytóki. Które za grosze mozna zamówić sobie w sieci. W drukarniach online. https://www.openprint.pl/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group