To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Zaczynam przygodę z masażem

Areksis - 2015-08-31, 22:51
Temat postu: Zaczynam przygodę z masażem
Witam, Jestem studentem 3 roku fizjoterapii. Ukończyłem własnie kurs masażu I i II stopnia jako wzorowy kursant. Wiadomo jak każdy student szukam sposobu aby dorobić na życie :) Postanowiłem sie zająć masażem z dojazdem do klienta. Mam już cały sprzęt i czekam aby zacząć. Zamierzam się zareklamować na facebooku OLX anonse i co tam mi jeszcze przyjdzie do głowy choć zdaje sobie sprawę że najlepszą reklamą są zadowoleni pacjenci. Co mozecie mi doradzić? Proszę o jakieś złote rady w rozpoczęciu tego przedsięwzięcia oraz sposobów żeby ludzi o mnie usłyszeli.
malgosiek - 2015-12-13, 23:06

Moze sprobuj stworzyc jakies ulotki ktore sam rozdasz albo kogos do tego zatrudnisz? Fajnie by było gdybyś napisał jakis anons w gazecie bo tam najczesciej zagladaja starsze osoby ktore chyba najbardziej potrzebują w dzisiejszych czasach masazu :) Powodzonka!
uniformix - 2016-02-22, 12:58

Najlepiej zareklamować się w sieci, gdyż jest to chyba obecnie najlepsze źródło informacji, z których korzysta wiele osób. Gazeta również jest dobrym pomysłem - tutaj głównie osoby starsze. Nie zapomnij również o odpowiednim stroju jadąc do klienta, aby wyglądało profesjonalnie, dzięki czemu będzie mógł Cię polecić innym.
namdu - 2016-03-16, 10:57

"spam"