To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Forum informacje ogólne - Gdy klient zasypia podczas masażu relaksacyjnego

taoti - 2015-07-05, 17:35
Temat postu: Gdy klient zasypia podczas masażu relaksacyjnego
Witam

Pracuję jako masażystka spa w hotelu.Wykonuję masaże relaksacyjne,masaże stóp ,aromaterapeutyczne,ciepłymi olejami przy relaksującej muzyce,dookoła blask świec.
Zauważyłam ,że co drugi klient "odpływa" bywa,że leżą jak w letargu a i jest tak,że słychać chrapanie i co mam o tym mysleć???? jak postąpić??? budzić czy pozwolić by trwali do końca masażu w tej "błogości"?
czy prawidłowo wykonuję masaż skoro tak to wygląda?
Opinie klientów mam bardzo dobre,jestem chwalona ale "odlot klientów"wprawia mnie w zakłopotanie ...
będę wdzięczna za kilka słów odniesienia do tematu.pozdrawiam

zbyszek - 2015-07-08, 22:04

Jeśli to jest masaż relaksacyjny, a nie jesteś ograniczona czasowo to się ciesz :) , jeśli jesteś - niestety trzeba delikatnie budzić. Tak czy inaczej reakcja bardzo pozytywna, występująca również w innych terapiach.
benimed - 2015-07-09, 18:56

Również uważam, że to reakcja jak najbardziej pozytywna. Powinnaś się cieszyć :) Mi kiedyś klientka zasnęła przy zwykłym masażu dłoni. Po zabiegu była mi ogromnie wdzięczna za tak wspaniały relaks.
marcin00 - 2015-07-31, 13:34

:roll: :roll: :roll: Czasami się tak zdarzy, ale powinnaś się raczej cieszyć, że masz aż takie zdolności relaksacyjne! Chociaż z tym chrapaniem, to sam nie wiem... Ja chyba zacząłbym się śmiać, gdyby ktoś nagle zaczął mi chrapać na stole!
gosienka - 2017-05-10, 14:24

Często się zdarzają takie sytuacje? :mrgreen:
moniszka - 2017-05-22, 14:37