To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Hyde Park forum ogólne - Kursy masażu

mml - 2008-08-16, 23:25
Temat postu: Kursy masażu
Witam.
Oglądam sobie różne fora o tematyce masażu i zastanawia mnie jedna rzecz: dlaczego tak bardzo krytykujecie wszystkie osoby które masują bądź zamierzają masować a ukończyły tylko kurs? Podam swój "przypadek": z wykształcenia jestem pielęgniarką, kilka lat pracowałam w zawodzie, a potem całkowicie zmieniłam branżę z względów finansowych. Od ok 2 lat myślałam jednak o tym by wrócić. Teraz zdecydowałam się na kurs masażu - 260 godzin, masaż klasyczny, relaksacyjny, odchudzający. Uczą nas nie tylko technik masażu ale również anatomii i to w dość szerokim zakresie. Bardzo chciałam iść do 2 -letniej szkoły w tym kierunku ale nie byłabym w stanie podzielić czasu na szkołę i obowiązki życia"domowego". Czy po ukończeniu takiego kursu będę laikiem w tym temacie? Ja tak nie uważam, przykładam się do tego poszerzam swoją wiedzę z kursu w oparciu o różne artykuły i książki. A na każdym forum krąży opinia iż masażyści po kursie to gorszy gatunek. Wkurza mnie to.

administrator - 2008-08-17, 01:04

Po pierwsze: http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=6 Każdy nowy użytkownik przez to przechodził :wink:

Po drugie: http://forum.e-masaz.pl/viewforum.php?f=6
Cały dział poświęcony na temat kursów, szkół itd

Po trzecie: Kurs to nie szkoła w kursie zawsze będzie mniejszy zakres materiału niż w szkole ;) No i pracodawcy inaczej na to patrzą.

Przecież są zaoczne szkoły np. prywatne które posiadają uprawnienia szkoły publicznej i po ukończeniu tych szkol zdajesz egzamin na technika. :wink:

mml - 2008-08-17, 07:26