To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Masaż w plenerze (w parku, na festynie, na zawodach sport.)

mas mob - 2013-04-28, 22:50
Temat postu: Masaż w plenerze (w parku, na festynie, na zawodach sport.)
Witam, studiuję fizjoterapię, teraz na magisterce, skończyłem też parę kursów masażu (I i II stopnia i jeszcze parę innych). Zastanawia mnie i może ktoś mógłby mi trochę przybliżyć kwestię masażu w plenerze. Robi się teraz coraz ładniej, temperatura z każdym dniem rośnie, idealne wręcz warunki do masażu. Chodzi mi tutaj o masaż na krześle, krótki, 10 minutowy. Nie chodzi mi nawet o zarabianie na nim, ale o reklamę - bezpłatny, można rzec, pokazowy masaż dla chętnych. Za mną stałby 2 metrowy roll-up reklamujący moje usługi. Czy taki masaż, np. w parku, gdzieś przy alejce jest legalny ? czy potrzeba na to jakichś zezwoleń od urzędu gminy ? czy miałoby znaczenie to czy byłby to masaż bezpłatny czy za pieniądze ?

Patrząc na kody PKD:

"PKD 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna

Sekcja ta obejmuje:
- opiekę zdrowotną prowadzoną przez lekarzy w szpitalach lub innych placówkach,
- działalność fizjoterapeutyczną,
- działalność pogotowia ratunkowego,
- pomoc społeczną z zakwaterowaniem, która wymaga w pewnym stopniu opieki zdrowotnej,
- pomoc społeczną niewymagającą zaangażowania specjalistów w zakresie opieki medycznej.

Podklasa ta obejmuje:
- indywidualną lub zespołową działalność fizjoterapeutów, prowadzoną w takich dziedzinach jak: diagnostyka fizjoterapeutyczna, fizykoterapia, hydroterapia, masaż leczniczy, terapia ruchowa itp.