To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Spa szkoły, studia, kursy, szkolenia - Technik masażysta czy kurs masażu

kateg1991 - 2013-01-22, 15:07
Temat postu: Technik masażysta czy kurs masażu
Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy lepiej iść na kurs masażu czy zrobić technika ? Wspomnę że jestem obecnie studentką fizjoterapii ale ilość godzin i poziom na zajęciach masażu mnie nie satysfakcjonuje. Mam możliwość zrobić kurs I i II stopnia ale wiąże się to z kosztem 3 tys i muszę poświecić na to rok czasu. Mam również możliwość iść do szkoły policealnej która wyszkoli mnie na technika masażyste za darmo ale przez 2 lata ( jest plus taki że 3/4 przedmiotów mogę mieć przepisane) Pomóżcie co wybrać ? Co jest teraz korzystniejsze ?
Pozdrawiam :)

massagewarsaw - 2013-01-22, 15:31
Temat postu: kurs masaz tajski
sama sobie odpowiedzialas - pewnie, ze technika.

nie slyszalem do tej pory o przepisywaniu zadnych przedmiotow, upewnij sie, zeby nie bylo niespodzianek. Gdzie tak jest?

kateg1991 - 2013-01-22, 15:34

ecollege
Anonymous - 2013-01-31, 13:49
Temat postu: kurs masaz tajski
Ja niestety do technikum już nie wrócę, ale na [massagewarsaw - link z tekstem zakotwiczonym, technika spamerow, wyciety] mam możliwość pójść i zastanawiam się czy opłaca się? Co wy o tym sądzicie? Cena jak dla mnie nie jest wygórowana, wkrótce zamierzam iść na dni otwarte by od wewnątrz zobaczyć jak to wszystko wygląda. Mieszkam w Warszawie, więc daleko nie będę miała.
massagewarsaw - 2013-01-31, 16:08
Temat postu: kurs masaz tajski
kolejny spam z gowork. Do widzenia, zuzia
Andromeda91 - 2013-11-27, 19:33