To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Pytania do specjalisty dotyczące fizjoterapii - Technik fizjoterapii uprawnienia?

Marcinek - 2012-11-12, 21:51
Temat postu: Technik fizjoterapii uprawnienia?
Witam serdecznie,
Jestem technikiem fizjoterapii po medycznym studium zawodowym.
Ukończyłem kursy masażu I, II, III, stopnia,
Moje pytania:
1. Czy mogę otworzyć własny gabinet rehabilitacyjny czy tylko gabinet masażu?
2. Czy mogę podpisać umowę z NFZ?
3. Czy jest możliwe przedawnienie(uznanie nieważności) dyplomu z racji nie wykonywania zawodu ile lat jeśli tak?

Dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Marcin

massagewarsaw - 2012-11-13, 06:26
Temat postu: kurs masaz tajski
1. mozesz gabinet rehabilitacji, ale to tylko nazwa. Wazniejsze, jakie zabiegi bedziesz oferowal

2. nie, zeby podpisac z nfz trzeb miec magistra. Mozesz wejsc w porozumienie z jakims magistrem. Potrzebny jest rozny kosztowny, sprzet, ktory trzeba wiedziec, jak poprawnie obslugiwac. Masz niewielkie szanse.

3. nie ma przedawnienia, ale jesli nie pracowales w zawodzie wiele lat (ostatni technik byl cos okolo 2005), to wyparowala ci wiedza, nabyte zdolnosci, rowniez zmienily sie metody i ich zastosowanie. Przypuszczac mozna, ze po technikum nie miales praktyki z klientami. Powinienes zatrudnic sie, zlapac doswiadczenie i (jesli mozliwe) kursy. Inaczej ryzykujesz, ze twoja praktyka nie bedzie skuteczna i klineci nie przyjda/nie zostana z toba.

raczej nie podkreslaj, ze skonczyles kursy masazu 3 stopni, bo to moze swiadczyc, ze nie jest to masaz leczniczy

Marcinek - 2012-11-13, 09:30
Temat postu: Technik fizjoterapii-kwalifikacje
Witam serdecznie,