To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Sprzęt oraz akcesoria do masażu - Kamienie do masażu

Armani22 - 2012-01-19, 12:31
Temat postu: Kamienie do masażu
Witam,
mam na imię Adrian i jestem początkujący w zawodzie masażu :) Ale teraz do rzeczy... Pytanie do osób znających się w temacie i mających dobre pojęcie. Proszę o radę jakie kamienie do masażu kupić. Poszukuję od paru dni jakiegoś zestawu kamieni. Na aukcjach i sklepach internetowych są pewne zestawy, natomiast spotkałem się z opinią, iż można często trafić na jakieś podróbki, które nie trzymają długo ciepła. Chciałbym tego uniknąć i dlatego czekam na Wasze rady; gdzie i u kogo kupić oraz jaka ilość kamieni w zestawie w zupełności wystarczy?
Pozdrawiam :smile:

massagewarsaw - 2012-01-19, 14:56
Temat postu: kurs masaz tajski
szukaj kamieni bazaltowych (czarne, ciezkie), bo one wlasnie trzymaja cieplo/zimno dluzej, niz inne kamienie. W sprzedazy to wlasnie one sa z oferowane, ale dla pewnosci doczytaj w opisie kamieni lub zadaj pytanie sprzedawcy.

ilosc (i wielkosc) kamieni zalezy od ciebie, na ile jestes zainteresowany uzywac dziesiatki kamieni czy tylko kilkunastu i na jakich czesciach ciala.

jesli jestes poczatkujacym masazysta (i jak przypuszczam po zadanych pytaniach - bez kursu kamieniami), to moze ogranicz sie do najtanszego zestawu (czy nawet do kamieni zebranych samemu) i do prostego ogrzewacza (np jakis eleganckie naczynie metalowe podgrzewane swieczkami, frytkownica czy jakiekolwiek podobny ogrzewacz uzywany w kuchni i do dostania w kazdym supermarkecie).