To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Fizjoterapia ogłoszenia - Praca Fizjoterapia: Szukana

administrator - 2010-08-29, 22:08
Temat postu: Praca Fizjoterapia: Szukana
Szukasz pracy jako fizjoterapeuta dodaj swoje ogłoszenie!
Kwiatek28 - 2011-03-01, 20:00

Witam :)Chciałabym zaproponować masaż dla pań i panów mi.in klasyczny- relaksacyjny w tym także leczniczy i sportowy, jak również masaż odchudzająco-ujędrniający,antycellulitowy, poprawiający krążenie krwi i przyspieszający metabolizm.Nie wykonuje masaży erotycznych.Jestem z wykształcenia fizjoterapeutką z ukończonym kursem masażu oraz praktyką .
Masaż wykonuje u siebie w domu na wygodnej sofie,niestety nie stać mnie jeszcze na specjalny stół do masażu

Cena masażu od 40zł do 60zł w Rumi w okolicy Gdyni
tel 503-620-792 e-mail Doda831@vp.pl

massagewarsaw - 2011-03-01, 20:33
Temat postu: kurs masaz tajski
Kwiatek28 napisał/a:
Jestem z wykształcenia fizjoterapeutką z ukończonym kursem masażu oraz praktyką

jako fizjo nie zajmujesz sie fizjoterapia?

ps nowy stol z allegro juz od 200zl (jesli polujesz), a przez caly czas od 250zl. Uzywane taniej.

Kwiatek28 - 2011-03-01, 20:59

To przeniosłam ogłoszenie do działu szukam pracy jako masażystka,niestety nie zajmuje się fizjo a bardzo bym chciała ,niestety u nas w przychodniach rechabilitacyjnych itp wszystkie miejsca są zajęte i stosy cv .
Dziękuje Tobie za informacje co do stołu:)patrzyłam już ceny stołów ,ale w allegro jeszcze nie ,cenowo opłaca się
pozdrawiam

massagewarsaw - 2011-03-01, 21:01
Temat postu: kurs masaz tajski
Kwiatek28 napisał/a:
w przychodniach rechabilitacyjnych

to proboj w reHabilitacyjnych (przepraszam, nie moglem sie oprzec)