Polecane produkty

Stoły do masażu

Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Bioptron czy solux??
Autor Wiadomość
Mereo 

Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-01-05, 23:54   Bioptron czy solux??

Witam Serdecznie :)
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem początkującym masażystą, mam licencjat wychowania fizycznego ze specjalnością masaż i odnowa biologiczna (z dużym nastawieniem na masaż :) ), posiadam również kurs masażu klasycznego oraz kurs masażu leczniczego kręgosłupa oraz stawów przyległych, oczywiście nie mam zamiaru na tym poprzestać i chce dalej podnosić swoje umiejętności. Tyle o mnie J
Wracając do głównego tematu, mam zamiar otworzyć własny gabinet masażu. Z tym, że chciałbym rozszerzyć jego działalność o tzw. „naświetlania” za pomocą lampy solux lub bioptron. I tu mam problem gdyż nie wiem która lampa ma większą przyszłość, a na zakup obydwóch nie będzie mnie stać. Nie wiem również czy do obsługi takiego urządzenia trzeba mieć jakieś specjalne uprawnienia jeżeli chce się tego używać w gabinecie, a nie prywatnie. Na studiach uczyłem się o światłoterapii i było o lampie solux ale nic nie było o lampie bioptron. Prosiłbym aby mi ktoś doradził która lampa ma większą przyszłość(ostatnio gdzieś wyczytałem ze lampy solux są powoli wycofywane ale nie wiem czy to prawda).
Dziękuję i pozdrawiam :)
Przykładowe lampy:
http://www.sklep-med.pl/p...abb1d5c1c94a179
http://zepter-medical.pl/...PAG-991&lang=pl
 
     
Linki sponsorowane
dino100

Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 80
Wysłany: 2010-01-06, 10:26   Re: Bioptron czy solux??

Mereo napisał/a:
mam licencjat wychowania fizycznego ze specjalnością masaż i odnowa biologiczna (z dużym nastawieniem na masaż :) ), posiadam również kurs masażu klasycznego oraz kurs masażu leczniczego kręgosłupa oraz stawów przyległych