Polecane produkty



Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Jesteś tu nowy? Przywitaj się !
Autor Wiadomość
osa87 

Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-09-02, 16:54   

nom chodzi o wojskowy szpital kliniczny a jaki oddzial to jeszcze nie wiem pewnie dokladnie dowiem sie w nastepnym tyg. ;]

nom pogonia pogonia nas :smile:
 
     
Linki sponsorowane
slazaczka30

Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 10
Wysłany: 2008-09-02, 20:17   

Witam wszystkich serdecznie. Justyna
 
     
administrator
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3125
Wysłany: 2008-09-02, 22:51   

Witamy świeżaków na forum ;)

I nie robimy już ot he ;)
 
     
kuba85

Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-09-09, 18:41   

ja również witam:)
 
     
administrator
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3125
Wysłany: 2008-09-09, 22:11   

kuba85 napisał/a:
ja również witam:)

I my rowniez cie witamy ;)
 
     
Zosias

Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-09-11, 21:21   

witam wszystkich bardzo serdecznie

mam nadzieję że to forum pozwoli nam na ciekawą dyskusję z masażystami
którzy mają coś do powiedzenia

z osobami nie wykształconymi w tym kierunku nie prowadzę dyskusji bo nie ma o czym,
w końcu jest to forum masażystów nie bezrobotnych .... bez urazy
 
     
Zosias

Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-09-11, 21:27   

witam wszystkich bardzo serdecznie

mam nadzieję że to forum pozwoli nam na ciekawą dyskusję z masażystami
którzy mają coś do powiedzenia

z osobami nie wykształconymi w tym kierunku nie prowadzę dyskusji bo nie ma o czym,
w końcu jest to forum masażystów nie bezrobotnych .... bez urazy
 
     
massagewarsaw 
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7182
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2008-09-11, 21:34   masaz warszawa

powtarzasz sie, miesiac temu bylas tutaj jako doratas http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=157
 
     
administrator
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3125
Wysłany: 2008-09-11, 22:50   

Dobre hehe jakaś prawda chyba w tym jest.

Tak czy siak witamy cie ponownie

ps. nie dubluj podwójnych postów wystarczy raz sie przywitać.
 
     
Pro-Wellness 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 2008-09-18, 11:53   Witam serdecznie

Witam i zapraszam do dyskusji na temat foteli z masażem.
 
     
massagewarsaw 
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7182
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2008-09-18, 13:25   masaz warszawa

co chcesz dyskutowac? cene? celowosc kupowania?
 
     
Pro-Wellness 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 2008-09-18, 13:29   

Celowość! Fotele z masażem to w Polsce produkt mało znany. Jestem pewien że są osoby, które chętnie podyskutują na temat tych produktów.
 
     
massagewarsaw 
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7182
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2008-09-18, 13:34   masaz warszawa

nie spodziewaj sie wiele, ze masazysci beda polecac, a tym bardziej kupowac fotele masujace - to jak oferowac rolnikowi kupno kartofli.

znam tylko jeden gabinet w warszawie, gdzie wstawiono fotel, zeby sie klientom nie nudzilo w kolejce - ale jakos nikt tego fotela nie chce uzywac, chyba ze sie zagoni. Ktos, kogo stac na dobry zabieg, nie przejmuje sie bezplatnym masazykiem.

spruboj podejsc lotnisko w warszawie, nie widzialem tam jeszcze foteli.
 
     
administrator
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3125
Wysłany: 2008-09-18, 13:40   

Witamy na forum ;) I bez ot prosze w tym temacie juz ;)
 
     
Pro-Wellness 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 2008-09-18, 13:46   

Fotel z masażem może służyć jako "rozgrzewka" klienta przed docelowym masażem ludzkim :) Fotele na lotniskach są psełdo fotele z masażem. My posiadamy fotele które są typowymi urządzeniami zabiegowymi. Mam tu na myśli fotele marki Sanyo!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl zmodyfikowany dla e-Masaz.pl, Mapa witryny, Regulamin forum

Wyszukiwanie w Google

Partnerzy forum
Gabinety masażu Kurs masaż tajski Fizjoterapia Rehabilitacja
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane. Witryna ma charakter informacyjny. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Reklamy

Linki sponsorowane



Stoły do masażu

Stoły do masażu

Stoły do masażu

Masaż




Ostatnio na forum



Zapraszamy na FB



Zapraszamy na G+



Zapraszamy na Instagrama