Odwrót od thalassoterapii - czyli co sie swieci w spa

Ogólne informacje związane zdrowiem, kosmetologią, spa & wellness. Jeśli macie pytania związane z tematem umieszczajcie je w tym dziale.

Moderatorzy: masaztajski, administrator, Truskawa

Awatar użytkownika
massagewarsaw
Posty: 7180
Rejestracja: 2008-02-05, 16:59
Lokalizacja: bangkok warszawa
Kontakt:

Odwrót od thalassoterapii - czyli co sie swieci w spa

Post autor: massagewarsaw »

Odwrót od thalassoterapii

Monaco Spa Event to nie są największe targi branżowe w Europie. Tutaj nie zobaczy się całego spektrum światowego przemysłu kosmetycznego. Ale nie o to chodzi. W Monaco jak w soczewce skupiają się trendy. Te obowiązujące i te, które dopiero się pojawią. Dlatego warto tu przyjechać, żeby się przekonać, w którym kierunku idzie europejski rynek Spa (...)

(...) Dla wielu gości dużym zaskoczeniem mogła być bardzo słaba obecność producentów wszelkiego rodzaju kapsuł oraz brandów specjalizujących się w talasoterapii, skądinąd bardzo popularnej we Francji, która uznawana jest za ambasadora zabiegów na bazie alg. W Monaco pojawiły się zaledwie dwie marki proponujące tą formułę zabiegów: Algotherm (raczkująca w Polsce) oraz znana doskonale firma Thaglo. Można było natomiast zapoznać się z bogatą ofertą zabiegów i produktów z Azji, Hawajów a nawet Afryki. Stworzono nawet osobną „wioskę” tajlandzką, gdzie można było poddać się tajskim masażom i rytuałom.

Co więcej również Thalgo odeszło od dotychczasowego sposobu prezentacji swoich produktów poświęcając więcej uwagi zabiegom relaksacyjnym Indoocean oraz swojemu najnowszemu dziecku: Terrake, marce która z założenia nie ma kojarzyć się z thalassoterapią. Jak mówią jej przedstawiciele, Tarrake nie jest przeznaczona do gabinetów kosmetycznych, ale jedynie do luksusowych hoteli i spa (w Polsce ma pojawić się w Hiltonie). W zamierzeniu ma też odpowiadać czystemu duchowi Spa, które oferuje ucieczkę w egzotyczny świat. Dlatego nowy brand oferuje więcej rytuałów wellness inspirowanych żywiołami i naturą: ziemią, powietrzem, światłem, wodą i światem roślin. Firma pożegnała się też ze znaną stylistyką opakowań, które teraz przypominają opakowania konkurencyjnych marek od lat pozycjonujących się w sektorze wellness.

Fragment relacji z Monaco Spa Event 2007 autorstwa Arkadiusza Dawidowskiego opublikowana w Spa Manager
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum informacje ogólne”