Polecane produkty



Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Zarobki w gabinetach, szpitalach, ośrodkach spa
Autor Wiadomość
Siara_ns 

Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 22
Wysłany: 2008-08-13, 15:48   Zarobki w gabinetach, szpitalach, ośrodkach spa

Zarobki w gabinetach, szpitalach, ośrodkach spa
 
     
Linki sponsorowane
massagewarsaw 
kurs masaz tajski


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7208
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2008-08-13, 16:21   masaz warszawa

zarobki najlepsze za granica, przy granicy z niemcami albo w miejscach turystycznych z duza iloscia cudzoziemcow, rowniez w duzych miastach. Oczywiscie, najlepiej otworzyc cos samemu, raczej niz pracowac dla kogos.

miejscowosci wypoczynkowe to sezon niski i wysoki - zima w gorach, bo narciarze maja bola nogi i spadaja na tylki, lato nad morzem, bo oprocz plazy i dansingow to raczej nudno.

oczywiscie, ze praca charytatywna sie liczy i domy wystawia ci list dziekujacy za prace, rowniez w przyszlosci daje ci szanse na prace zarobkowa u nich. Przy okazji mozesz praktykowac swoje nowo nauczone techniki.

oczywiscie, ze techniki orientalne sa mniej popularne niz masaz klasyczny, ale tez jest znacznie mniejsza konkurencja i mozna liczyc wiecej niz za klasyka. Badz pewien, ze przynajmniej bedziesz mial stalych klientow niszowych, ktorzy zetkneli sie juz z tymi technikami wczesniej, np w podrozach zagranicznych, i chca miec takie wlasnie zabiegi. Rowniez techniki orientalne sa bardziej znane za granica niz w polsce, wiec jest zainteresowanie turystow. Dla takich klientow cena masazu sie nie liczy.

jak pisalem juz tutaj o kursach Leszka Gizy z Krynicy, nie wiem, gdzie sie on ich sam uczyl i jakie ma on kwalifikacje do uczenia tych technik - kursy stemplami ziolowymi to wytrzasnal z kapelusza, lecac na ich popularnosci. Po prostu zadaj mu pytania, zanim wydasz pieniadze na watpliwy kurs.

oczywiscie, ze po technikum mozesz pracowac w panstwowej sluzbie zdrowia, ale podstawowa stawka na poczatek to cos 800zl, wiec nie wyzyjesz. Zaleta jest, ze bedziesz mogl sie douczyc od fizjoterapeutow.

ale te wszystkie pytania, to zostaw sobie na deser - wszak dopiero zaczynasz nauke w technikum. Sprawdz, jak bedzie ci szla nauka (daj z siebie wszystko) i jakie mozliwosci beda sie przed toba otwierac.
_________________
http://massagethai.info kurs masaż tajski od 400zl, indonezyjski od 300zl, tajskimi stemplami ziołowymi, tajskiego masażu stop, na krzesle od 200zl warszawa lublin kielce http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=1324 Orientalne olejki eteryczne, stemple i balsamy ziolowe, stroje do masazu z Tajlandii http://forum.e-masaz.pl/v...p?t=2&start=150 , peeling z drzewa sandalowego, Pueraria Mirifica i Butea Superba - fitohormony Moj blog http://tajski.e-masaz.pl
  
 
     
e-Masaz.pl
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3073
Wysłany: 2008-08-13, 17:33   

Może to ci się też przyda :) http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=88 :wink:
 
     
Siara_ns 

Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 22
Wysłany: 2008-08-13, 18:35   :)

No właśnie Karolu czytałem to i wiele z tego nie skorzystalem :) chcialem zalozyc swój wątek :)
 
     
e-Masaz.pl
Site Admin


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3073
Wysłany: 2008-08-14, 00:42   Re: :)

Siara_ns napisał/a:
No właśnie Karolu czytałem to i wiele z tego nie skorzystalem :) chcialem zalozyc swój wątek :)

Ok ja tylko podpowiadam :wink:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl zmodyfikowany dla e-Masaz.pl, Mapa witryny

Wyszukiwanie w Google

Partnerzy forum
Gabinety masażu Kurs masaż tajski Fizjoterapia Rehabilitacja
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane. Witryna ma charakter informacyjny. Redakcja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Reklamy

Linki sponsorowane



Stoły do masażu

Stoły do masażu

Stoły do masażu

Szkoły masażu

Masaż




Ostatnio na forum



Zapraszamy na FB



Zapraszamy na G+



Zapraszamy na Instagrama