Polecane produkty



Linki sponsorowane




Poprzedni temat «» Następny temat
Muzyka relaksacyjna
Autor Wiadomość
Masaz-Madeline 

Dołączyła: 19 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-01-19, 21:26   Muzyka relaksacyjna

Jaka muzyke puszczacie podczas masazu? Moja mi sie juz znudzila i chcialabym sciagnac cos nowego. Macie jakies propozycje?
_________________
Gabinet Masazu Madeline
Polska 74, Poznan
www.masaz-madeline.pl
 
     
Linki sponsorowane
massagewarsaw 
kurs masaz tajski


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 7162
Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2012-01-19, 21:47   kurs masaz tajski

pros klientow, zeby przynosili wlasna - najwazniejsze, zeby oni byli zadowoleni.

osobiscie nie puszczam nic, sproboj dla odmiany
_________________
http://massagethai.info kurs masaż tajski od 400zl, indonezyjski od 300zl, tajskimi stemplami ziołowymi, tajskiego masażu stop, na krzesle od 200zl warszawa lublin kielce http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=1324 Orientalne olejki eteryczne, stemple i balsamy ziolowe, stroje do masazu z Tajlandii http://forum.e-masaz.pl/v...p?t=2&start=150 , peeling z drzewa sandalowego, Pueraria Mirifica i Butea Superba - fitohormony Moj blog http://tajski.e-masaz.pl
 
     
Masaz-Madeline 

Dołączyła: 19 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-01-20, 10:04   

Wydaje mi sie, ze skoro klient przychodzi do nas na masaz aby sie odprezyc i zrelaksowac to z naszej strony wszystko powinno byc dopiete na ostatni guzik wiec o odpowiednia muzyke tez powinnismy zadbac. Bo co np. Bedzie gdy klient zapomni plyty? Bedzie czul sie zaklopotany. A tak, jak muzyke puszczamy my i jest ona odpowidnia to klinet czuje sie dopieszczony i wroci do nas ;)
_________________
Gabinet Masazu Madeline
Polska 74, Poznan
www.masaz-madeline.pl
 
     
kacper

Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 4
Wysłany: 2012-01-20, 12:53   

Według mnie muzyka jest istotna przy masażu relaksacyjnym, ale zle dobrana moze bardziej zaszkodzic niz pomóc w relaksie :)
Czasem rzeczywiscie klient ma ochote sie wyciszyc /byc moze przebywal caly dzien w otoczeniu muzyki/
Ja uzywam najczesciej muzyki orientalnej, nawet mam taki jeden utwór ktorym zawsze rozpoczynam masaż, bo fajnie wprowadza.
Jesli klient przychodzi 3 raz to staram sie juz zmienic przynajmniej w polowie zawartosc utworów.
Noi wiadomo nalezy spytac klienta jaką muzyke preferuje.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl zmodyfikowany dla e-Masaz.pl, Mapa witryny

Wyszukiwanie w Google

Partnerzy forum
Gabinety masażu Kurs masaż tajski Fizjoterapia Rehabilitacja
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane. Witryna ma charakter informacyjny. Redakcja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Reklamy

Linki sponsorowane



Stoły do masażu

Stoły do masażu

Stoły do masażu

Szkoły masażu

Masaż




Ostatnio na forum



Zapraszamy na FB



Zapraszamy na G+