AROMATERAPIA - używanie olejków wonnych |
Autor |
Wiadomość |
Fikou
masażysta wokalista
|
Wysłany: 2008-03-12, 21:46 AROMATERAPIA - używanie olejków wonnych
|
|
|
proponuję temat metodyki masażu z użyciem maści i olejków o szczególnych właściwościach np. olejek z arniką itp. Miałem gdzieś fajną ulotkę na temat olejków ale szczerze powiedziawszy nie wiem gzie ją posiałem, jeśli znajdę to skopiuję z niej kilka "smaków" (bo te zapachy bywają smakowite czasami) na to forum |
|
|
|
|
Linki sponsorowane
|
administrator
Site Admin
|
|
|
|
|
Fikou
masażysta wokalista
|
Wysłany: 2008-03-13, 22:53 :)
|
|
|
na zdjęciu przy tym artykule masażysta robi coś czego zdecydowanie zabraniano mi praktykować w szkole... polewa oliwą ciało prosto z butelki O.o
ale nie znam się na masażach z użyciem kamieni |
|
|
|
|
Fikou
masażysta wokalista
|
Wysłany: 2008-03-13, 22:57 dopowiadam
|
|
|
ale link fajny coś wyjaśnia z pewnością
dodam wiadomość zasłyszaną, mianowicie z olejów roślinnych najlepszy do rozpuszczania eterycznych okazuje się olej z pestek winogron dostępny coraz częściej w spożywczakach |
|
|
|
|
administrator
Site Admin
|
Wysłany: 2008-03-13, 22:58 Re: :)
|
|
|
Fikou napisał/a: | na zdjęciu przy tym artykule masażysta robi coś czego zdecydowanie zabraniano mi praktykować w szkole... polewa oliwą ciało prosto z butelki O.o
ale nie znam się na masażach z użyciem kamieni |
Fakt faktem jest to zabronione zawsze pierwsze co oliwka na ręce
Przykładowe zdjęcie
Nie odbiegajmy od tematu mam nadzieje że pozostali forumowicze podzielą się swoja wiedzą na temat aromaterapii |
|
|
|
|
Fikou
masażysta wokalista
|
|
|
|
|
administrator
Site Admin
|
Wysłany: 2008-03-24, 19:06
|
|
|
Mam nadzieje że ktoś jeszcze na forum zawita i podzieli się nowościami na temat aromaterapii.. |
|
|
|
|
massagewarsaw
leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka
Pomógł: 15 razy Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 7180 Skąd: bangkok warszawa
|
Wysłany: 2008-03-26, 17:59 masaz warszawa
|
|
|