massagewarsaw leki przeciw pasozytom grzybom sprzedam apteka
Pomógł: 15 razy Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 7180 Skąd: bangkok warszawa
Wysłany: 2010-12-27, 00:30 Marketing Referencyjny w Twoim Salonie
Dziś pragnę podzielić się z Wami potężną metodą reklamy która jest w 100% darmowa i działa na zasadzie autopilota, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pewnie zapytasz czym jest marketing referencyjny. Wykorzystywałam marketing referencyjny w swoim Salonie, dlatego wiem, że jest to najlepsza forma darmowego marketingu. ALE TYLKO WTEDY GDY ZASTOSUJESZ JĄ.
Czym zatem jest marketing referencyjny?
Spójrzmy co na ten temat mówi Wikipedia;
Marketing referencyjny to złożony i systematyczny proces, który wydobywa największy potencjał ze słowa mówionego. Marketing referencyjny zachęca, informuje, promuje i wynagradza klientów oraz osoby kontaktowe za myślenie i mówienie o ich dostawcy, firmie, produkcie czy też usłudze oraz korzyściach płynących ze strony dostawcy.
Podsumowując, sprawiamy by nasi zadowoleni klienci roznosili wieści o naszej firmie, a w zamian oferujemy im zniżki.
Ludzie ufają ocenie przyjaciół o wiele bardziej niż jakiejkolwiek reklamie; jeżeli przyjaciel poleca Ci produkt lub usługę możesz być pewien, że prędzej czy później wypróbujesz to.
Badania dowodzą, że ludzie którym polecono daną rzecz chętniej wydadzą spore sumy pieniędzy, ponieważ będą posiadać już pewne zaufanie do danego biznesu skoro polecił im go przyjaciel.
Referencje można uzyskać w prosty sposób, są bardzo rentowne i będą przynosić korzyści o wiele dłużej niż pozostający, płacący klient.
Referencje zwiększają Twoje zyski ze sprzedaży. Według Toma Hopkinsa, światowej sławy trenera sprzedaży, autora „Planowania Sprzedaży dla Początkujących”; odsetek zawartych transakcji z klientami przychodzącymi bez polecenia wynosi 10 procent, a odsetek zawartych transakcji z klientami, którym polecono Twoje usługi wynosi 60 procent.
W jaki sposób wdrożyć strategię referencji do swojego Salonu?
Musisz odpowiednio wcześnie dołączyć marketing do swoich procedur sprzedażowych. Poinformuj klientów, że chcesz utrzymać swoje koszty na niskim poziomie, a ponieważ są zadowoleni z Twoich usług, zapytaj czy nie mieliby nic przeciwko opowiedzeniu o Twoim biznesie w gronie swoich przyjaciół i rodziny. Powiedz, że bardzo ich lubisz i naprawdę zależy Ci żeby mieć więcej takich klientów. (Najpierw wypróbuj tą metodę na swoich najlepszych klientach, a następnie przejdź do pozostałych)
Wyznacz sobie ilu klientów z polecenia chciałabyś uzyskać w ciągu kolejnych 2 miesięcy.
Zanim poprosisz o coś klienta, zrób dla niego coś miłego, odwzajemnianie się jest przecież częścią ludzkiej natury.
Zaoferuj klientowi nagrodę za opowiadanie o Twoim Salonie. Jeżeli będzie w stanie skutecznie polecić Cię 5 osobom, zaoferuj mu darmowy zabieg lub atrakcyjną zniżkę.
Bardzo ważne jest, żebyś nie oczekiwała od tej osoby, że zrobi to całkowicie za darmo.
Za każdym razem gdy uzyskasz dodatkowego klienta z polecenia, zadzwoń do osoby polecającej i podziękuj, wyślij list, spraw by poczuła, że naprawdę doceniasz to co dla Ciebie robi. Rób tak dalej, a przyślą do Ciebie jeszcze więcej osób z polecenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Forum korzysta z plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były
zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kopiowanie materiałów bez zgody administracji zabronione. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników oraz materiały przez nich przesłane.
Witryna ma charakter informacyjny. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem przez użytkownika informacji zawartych na forum.
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13