To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Chciałbym odbyć , zacząć wolontariat z masażu

asteriusz - 2010-02-03, 11:30
Temat postu: Chciałbym odbyć , zacząć wolontariat z masażu
Witajcie Masażysci!
Jestem 28l , technikiem fizjoterapii, oraz ukonczylem półroczny kurs masazu klasycznego I i II w biostudio.
Obecnie mam stalą prace, w ktorej w ciagu miesiaca mam ok 14-15dni wolnego.
Chce w niedalekiej przyszłości zajac sie tylko masazem, własna działalnosc z dojazdem do klienta.
I pomyslałem ze fajnie by bylo zdobyc wiecej doswiadczenia , poza masowaniem ciotek i wujków ;)
Czy jest mozliwe odbycie wolontariatu w jakims wiekszym osrodku, odnowie?
czyli np. umawiam sie na 14 dni w miesiącu i za darmo masuje.
Gdzie powinienem sie udac? do urzędu pracy czy do osrodka ktory mnie interesuje?
oraz czy otrzymam jakies potwierdzenie ze przepracowalem iles godzin na masażu?
Ps. Jestem z Wrocławia /w razie jakby ktos chciał darmowe ręce do pracy ;) )
Pozdrawiam

massagewarsaw - 2010-02-03, 11:51
Temat postu: kurs masaz tajski
najlepiej szukaj wsrod lokalnych fundacji, a nawet zwiazkow, stowarzyszen, towarzystw zajmujacych sie pomoca i opieka nad niepelnosprawnymi (zaczynajac od polskiego zwiazku niewidomych, gluchych, gluchoniewidomych). Jesli nie maja gabinetow w swoich siedzibach, to odesla do kliniki czy szpitala, z ktorymi wspolpracuja.

mozesz kontaktowac sie z dolnoslaska sekcja masazystow i fizjo niewidomych, jej czlonkowie moga wiedziec o wolontariacie, bo pracuja w wielu instytucjach.