To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż szkoły, kursy, szkolenia - Kraków, typ masażu

optical - 2009-12-28, 18:26
Temat postu: Kraków, typ masażu
Witam!

Mam 26 lat, mieszkam w Krakowie i mam 2 pytanka.

Myślę od jakiegoś czasu o zmianie pracy na masażystę. Nie mam doświadczenia w zawodzie, ani skończonych studiów o kierunku ułatwiającym start w zawodzie.

Moje pytania:
1. Czy dysponując sporym samozaparciem, po jakimś dobrym kursie, praktykując sobie na początku np. za darmochę np. w jakichś ośrodkach rekreacyjnych, na Bogu ducha winnych babciach i dziadkach, jestem w stanie wbić się w miarę szybko w rynek pracy jako masażysta w jakimś sensownym salonie fitness hotelu etc. bez większego problemu?

2. Czy powinienem robić kurs podstawowy, czy jest sens zacząć od razu od nietypowego masażu... co ułatwiłoby pewnie znalezienie pracy, ale czy nie brakowałoby mi podstawowego warsztatu?

Z góry dzięki za odpowiedź i miłego wieczoru życzę.


Pozdrawiam
Krzysiek

massagewarsaw - 2009-12-28, 19:40
Temat postu: masaz tajski warszawa
pewnie masz juz wyksztalcenie zawodowe i prace, wiec kontynuuj ja, dopoki nie bedziesz w stanie utrzymac sie tylko z masazu - moze to potrwac pare lat. Nie liczyl bym na szybkie zatrudnienie (nawet technicy i z wieloma kursami skarza sie na znalezienie zatrudnienia, wielu zmienia profesje). Jesli zalezy ci na masazu, to mozesz rozwazyc technikum, w niektorych szkolach rowniez nabor od stycznia.

w krakowi kursow jest wiele i jest w czym wybierac.