To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Forum informacje ogólne - Odwrót od thalassoterapii - czyli co sie swieci w spa

massagewarsaw - 2009-04-29, 14:23
Temat postu: Odwrót od thalassoterapii - czyli co sie swieci w spa
Odwrót od thalassoterapii

Monaco Spa Event to nie są największe targi branżowe w Europie. Tutaj nie zobaczy się całego spektrum światowego przemysłu kosmetycznego. Ale nie o to chodzi. W Monaco jak w soczewce skupiają się trendy. Te obowiązujące i te, które dopiero się pojawią. Dlatego warto tu przyjechać, żeby się przekonać, w którym kierunku idzie europejski rynek Spa (...)

(...) Dla wielu gości dużym zaskoczeniem mogła być bardzo słaba obecność producentów wszelkiego rodzaju kapsuł oraz brandów specjalizujących się w talasoterapii, skądinąd bardzo popularnej we Francji, która uznawana jest za ambasadora zabiegów na bazie alg. W Monaco pojawiły się zaledwie dwie marki proponujące tą formułę zabiegów: Algotherm (raczkująca w Polsce) oraz znana doskonale firma Thaglo. Można było natomiast zapoznać się z bogatą ofertą zabiegów i produktów z Azji, Hawajów a nawet Afryki. Stworzono nawet osobną „wioskę” tajlandzką, gdzie można było poddać się tajskim masażom i rytuałom.

Co więcej również Thalgo odeszło od dotychczasowego sposobu prezentacji swoich produktów poświęcając więcej uwagi zabiegom relaksacyjnym Indoocean oraz swojemu najnowszemu dziecku: Terrake, marce która z założenia nie ma kojarzyć się z thalassoterapią. Jak mówią jej przedstawiciele, Tarrake nie jest przeznaczona do gabinetów kosmetycznych, ale jedynie do luksusowych hoteli i spa (w Polsce ma pojawić się w Hiltonie). W zamierzeniu ma też odpowiadać czystemu duchowi Spa, które oferuje ucieczkę w egzotyczny świat. Dlatego nowy brand oferuje więcej rytuałów wellness inspirowanych żywiołami i naturą: ziemią, powietrzem, światłem, wodą i światem roślin. Firma pożegnała się też ze znaną stylistyką opakowań, które teraz przypominają opakowania konkurencyjnych marek od lat pozycjonujących się w sektorze wellness.

Fragment relacji z Monaco Spa Event 2007 autorstwa Arkadiusza Dawidowskiego opublikowana w Spa Manager



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group