To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż ogłoszenia - Aromaterapia

Monnia - 2009-02-15, 17:55
Temat postu: Aromaterapia
Witam,

Nazywam się Monika Marianowska, jestem studentk± IV roku Wychowania fizycznego o specjalno¶ci Odnowa biologiczna i masaż. Piszę pracę licencjack± na temat „Aromaterapia w masażu sportowym” i bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat stosowania aromaterapii w gabinetach odnowy biologicznej. Ankieta zawiera 9 krótkich pytań wielo- lub jednokrotnego wyboru, metryczkę oraz pole w którym mog± Państwo wpisać dodatkowe spostrzeżenia.

W celu wypełnienia ankiety proszę klikn±ć na link: http://www.integradesign.org/ankieta/

Dziękuje za pomoc w zgromadzeniu informacji na temat aromaterapii.
Pozdrawiam Monika Marianowska!

administrator - 2009-02-16, 00:04

Wypadało by się przytać na forum: http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=6
Monnia - 2009-05-06, 12:14
Temat postu: Podziękowania
Witam,

Chciałam serdecznie podziękować wszystkim tym którzy poprzez wypełnienie ankiety do mojej pracy licencjackiej pt: "Aromaterapia w masażu sportowym" przyczynili się do mojego małego sukcesu, a mianowicie obrony pracy na ocenę bardzo dobr±. Tym bardziej dziękuje za po¶więcenie czasu przy wypełnianiu ankiety gdyż praca bardzo się spodobała i może zostać opublikowana.
Wszystkich tych którzy z różnych względów nie wypełnili ankiety, a mogliby pomóc proszę o jej wypełnienie. Zebrane wyniki pomog± w publikacji pracy.

Chciałam również podziękować za miłe słowa otuchy i wsparcia osob± które wysłały dodatkowe wiadomo¶ci:)

Pozdrawiam Monika Marianowska

administrator - 2009-05-06, 23:01