To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Hyde Park forum ogólne - Początkujący masażysta

Gollum - 2017-02-14, 10:56
Temat postu: Początkujący masażysta
Witam.
Jestem tutaj nowy.
Jestem osobą niedowidzącą, jak na razie pracuję jako informatyk, ale niestety oczy mi coraz bardziej siadają (barwnikowe zwyrodnienie siatkówki) - mam 47 lat i muszę pomyśleć o czymś co będę mógł robić coś kiedy już całkiem oczy siądą i masaż jest wydaje mi się tym właściwym zajęciem.
Chciałem się zapytać czy kończąc kurs miesięczny w szkole masażu BIO-RELAX mam jakiekolwiek szanse na pracę w tym kierunku? Na początek nawet jakaś praca w niepełnym wymiarze godzin, aby nabrać doświadczenia.
Dają dyplom po zakończeniu takiego kursu - chcę zrobić kurs masażu klasycznego oraz relaksacyjnego.
[tu miał być link gdzie można przeczytać, ale wygląda na to, że narazie nie mogę go tu wstawić :( - wprawdzie móglbym to obejść, ale nie chcę, aby to wyglądało, że jednak jest to reklama :) ]
Nie jest to reklama - podałem link, aby kotś kto ma o tym pojęcie mógł coś więcej mi na ten temat powiedzieć.
Wiem, że taki kurs to nie to samo co szkoła.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

TicTac - 2017-02-14, 11:44

Sprawa wygląda następująco, po miesięcznym kursie teoretycznie masz szanse na prace jako masażysta, ALE nie w ośrodku zdrowia: szpital, przychodnia, ośrodek rehabilitacyjny.
Jeśli już byś coś znalazł to u prywaciarza: hotel, jakiś gabinet kosmetyczny, salon odnowy przy basenie, tu też jest pewne ALE, prywaciarz najchętniej zatrudni osobę młodą z trzy letnim stażem, chyba że będziesz miał wyjątkowy fart albo znajomości. Próbować zawsze możesz :wink:

Gollum - 2017-02-14, 12:31