To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Hyde Park forum ogólne - Masaż grzbietu i kręgosłupa

konrad47 - 2016-01-23, 00:37
Temat postu: Masaż grzbietu i kręgosłupa
Jestem na I roku technika masażysty w szkole policealnej. Wczoraj dostałem 1 z masażu praktycznego grzbietu i kręgosłupa. Uczyłem się przed tym cały tydzień wykułem się i co??? Oczywiście mogę poprawić, ale już się boję to robić. Chcę bardzo zdobyć ten zawód ale już nie wiem co mam robić wykułem się na to i nic to nie dało. Proszę o pomoc jak mam wybrnąć z takiej sytuacji.
administrator - 2016-01-31, 12:37

http://e-masaz.pl/page.ph...cow,_kregoslupa
http://e-masaz.pl/page.ph...asaz_kregoslupa
http://e-masaz.pl/page.ph...kark,_kregoslup

mieczysIaw - 2016-03-26, 03:29

Masażysta jest się z powołania. Skoro oblałeś praktykę tak podstawowego masażu to co będzie dalej? ... nie można się kuć, najlepiej jak najwięcej ćwiczyć praktycznie
massagewarsaw - 2016-03-26, 06:11

masaz to zdolnosci manualne, nie kazdy je ma - wiekszosc musi je wytrenowac. Oczywiscie, ze wymaga to czasui, zeby ruchy masowania przestaly byc kontrolowane swiadomie, bo masaz wtedy wychodzi troche mechanicznie, ale zeby te ruchy "weszly w reke" i byly wykonywane automatycznie, nawet, jesli chaotycznie.

jesli uczyles sie technik, to pewnie je poprawnie wykonales. Mozna przypuszczac, ze popelniles jakis kardynalny blad, moze zle przeczytales instrukcje wykonania zabiegu. Trzeba natychmiast rozmawiac o tym z nauczycielem, zeby szczegolowo wytknal bledy, bo tylko wtedy mozemy je poprawic. Przeciez twoj oblany egzamin swiadczy rowniez zle o nauczycielu, ze nie potrafil poprawnie przekazac ci wiedzy.

Kristy - 2016-11-23, 13:17