To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Niezbędne ksiązki - nauka masażu

forum.user - 2008-07-22, 18:20
Temat postu: Niezbędne ksiązki - nauka masażu
witam.
jestem początkujący i chciałbym się spytać jakie książki są warte polecenia odnośnie masażu klasycznego, leczniczego i drenażu limfatycznego
chodzi mi o pozycje sprawdzone i polecane
pozdrawiam

P.S. znalazłem w internecie opracowania Zborowskiego - warte uwagi?
chodzi mi o jak najbardziej dokładne i rzetelne opracowania

massagewarsaw - 2008-07-22, 19:25
Temat postu: masaz warszawa
drenaz limfatyczny przez vodder, moze po polsku rowniez
forum.user - 2008-07-22, 19:29

a klasyczny i leczniczy?
chodzi mi o tzw. pozycja klasyczne, tzn niezbędne i konieczne do przerobienia by nauczyć się fachowo wykonywać masaż

massagewarsaw - 2008-07-22, 19:52
Temat postu: masaz warszawa
ksiazki to jako dodatek do kursu (oprocz podrecznika kursowego), rozszerzenie teorii albo jako powtorka czy sieganie po szczegoly, gdy juz pracujesz.

leczniczy to 2 lata nauki (2400h), pozadny klasyczny dobre 200h.

fachowcem nie zostaje sie po przeczytaniu nawet wielu najlepszych ksiazek, niewielu staje sie po 200h nauki

forum.user - 2008-07-22, 20:15

czyli np taki kurs można włożyć między bajki?
http://www.osw.olsztyn.pl/main.php?pg=26
nadaje on jakieś uprawnienia oprócz papieru?

Dokładnie chodzi o to
Cytat:
Kurs masażu leczniczego
Koszt: 950 zł
Liczba godzin: 90 (30 zajęcia teoretyczne, 60 zajęcia praktyczne).
Celem kursu jest nabycie umiejętności stosowania technik masażowych w różnych terapiach i schorzeniach, w szczególności narządów ruchu


Program kursu

1.