To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Sprzęt oraz akcesoria do masażu - Kremy, olejki?

szymaser - 2013-09-23, 11:57
Temat postu: Kremy, olejki?
Witam. Jestem studentem już II roku fizjoterapii. W ramach doskonalenia zawodowego i utrwalenia technik masażu, zamierzam zakupić sprzęt do wykonywania zabiegów i masować tzw. dorywczo. O ile ze stołem nie mam większego problemu o tyle z wyborem środka masującego już bardziej, na praktykach używałem wazeliny (kilogramowe pudełko), ale nie wiem w jakich cenach kręci się takie coś. Proszę was o podpowiedź.

Pozdrawiam!
Szymon.

massagewarsaw - 2013-09-23, 12:24
Temat postu: kursy masazu tajskiego
wazelina, parafina to pochodne ropy, uzywane na ptaktykach i w szpitalach, bo tanie, nie jelczeje.

zapychaja pory, nie sa odzywcze dla skory bo nie zawieraja witamin.

bierz jakikolwiek olej jadalny, mozliwie z pierwszego tloczenia i organiczny. Do tego jakis olejek eteryczny do konserwacji oleju. Trzymaj w zimnym miejscu, w ciemnej butelce. Po masazu nie wlewaj spowrotem nadwyzki, bo zakazasz calosc.

kremy sa drozsze, ale trzeba miec rozgrzewajace, chlodzace na lokalne bole, nerwobole, siniaki, obrzeki, antycelulitowe. Pytaj w aptekach.

to powinno byc omowione na pierwszych lekcjach

dino - 2014-04-15, 18:52