To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Wykonywanie masaży przed ukończeniem technika masażysty

Rayan - 2012-12-13, 09:31
Temat postu: Wykonywanie masaży przed ukończeniem technika masażysty
Witam,
Uczęszczam obecnie do szkoły i jestem na pierwszym roku technika masażysty. Moje pytanie brzmi: Czy mogę w trakcie nauki, a mianowicie przed zdobyciem tytułu technika masażysty zacząć już masować "prywatnie"? Przypuśćmy ogłosić się w gazecie i np jeździć do klientów - ale oczywiście bez zakładania firmy. Czy jest to dozwolone?

Pozdrawiam.

massagewarsaw - 2012-12-13, 09:54
Temat postu: kurs masaz tajski
teoretycznie nie, szczegolnie z oglaszaniem sie w gazetach.

jakkolwiek, rozmawiaj ze swoim wychowawca i nauczycielem od praktycznej nauli, jesli zachecaja, to ich ubezpieczenie pokrywa ciebie, w ramach praktyki umiejetnosci. Licz raczej "co laska", niz okreslona stawke.

powstrzymaj sie z reklama publiczna, zacznij od masowania rodziny i znajomych, i poprzez nich szerzej.

publicznie mozesz pokazac sie np na miejskich/lokalnych forach dyskusyjnych o zdrowiu. Moze znajdziesz zainteresowanych, ale przede wszystkim tworzysz swoj profil na przyszlosc, gdy zostaniesz masazysta.

niektorzy zatrudniaja sie w wakacje, do tego masz jeszcze pol roku, ale mozesz powoli rozgladac sie za pracodawca

Rayan - 2012-12-13, 20:12

dzięki za odpowiedź. Tak jak nadmieniłeś, ja już zacząłem praktykę tzw. po rodzinie i znajomych. Wspomniałeś coś o ubezpieczeniu, na jakiej zasadzie ono działa i co obejmuje? Jeśli chodzi o wakacje to również w ramach praktyk i raczej nie spodziewać się wynagrodzenia? Czy muszę poinformować o tym placówkę w której się uczę?