To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Otwarcie działalności gospodarczej jako masażysta

Surumhn - 2012-06-14, 12:17
Temat postu: Otwarcie działalności gospodarczej jako masażysta
Witam serdecznie Wszystkich.

Jestem po kursie masażu segmentarnego i na kończę właśnie technika masażystę. Chciałbym wiedzieć czy mogę otworzyć działalność i prowadzić zabiegi związane z masażem leczniczym, a dokładnie po tym kursie czy tylko relaksacyjny a dopiero jak dostane tytuł masażysty (dyplom) to wtedy będę mógł wykonywać masaże lecznicze? I jeśli bym się nie obronił to czy wogóle mógłbym wykonywać masaże? Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam :)

massagewarsaw - 2012-06-14, 13:39
Temat postu: kurs masaz tajski
nie bardzo rozumie, dlaczego robiles kurs segmentarnego, jesli miales juz go juz duzo w technikum. Jest przeciez wiele innych kursow, ktorych materialu nie ma w technikum.

mozesz otworzyc dzialalnosc, ale jeszcze nie lecznicza.

nawet jesli sie nie obronisz, to mozesz prowadzic dalej.

ale radze czekaj jeszcze do konca sierpnia na wyniki i dopiero wtedy otwieraj. Inaczej bedziesz musial zmieniac profil etc

Sawa - 2012-06-14, 16:12

W ramach swobody prowadzenia biznesu można prowadzić firmę o profilu masażu, ale nie masażu leczniczego czy rehabilitacyjnego. Tu potrzebny jest dyplom.

Niestety coraz więcej osób myśli, że masaż leczniczy to erotyczny i czasem są niedwuznaczne propozycje. Może u facetów masażystów jest mniej takich ofert ale u kobiet już nie.

massagewarsaw - 2012-06-14, 16:21
Temat postu: kurs masaz tajski
Sawa napisał/a:
Niestety coraz więcej osób myśli, że masaż leczniczy to erotyczny