To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Hyde Park forum ogólne - Czy dobry masażysta powinien mieć wyższe wykształcenie?

Maro_wawa - 2012-02-18, 13:42
Temat postu: Czy dobry masażysta powinien mieć wyższe wykształcenie?
Witajcie,
naszła mnie taka refleksja...
Czy uzważacie, co więcej, czy wg. pacjentow/klientow, dobry masazysta to taki ktory ma papier wyzszej uczelni?

Jestem technikiem fizjoterapii 2,5roku studium,
studiowalem ponad rok na pewnej uczelni fizjo, ale doszedłem do wniosku ze opłaty za szkole sa nie wspolmiernie wysokie do nowej wiedzy ktorą miałbym posiąść tam, a interesuje mnie masaż.
Przerwałem wiec nauke, a pieniądze zainwestowałem w kursy masazu, oraz kurs terapii manualnej punktów spustowych.
Uwazam ze niezle sie wyszkolilem na poziomie leczniczego masażu jak i uslug w typie Spa...
Świadcze usługi w domu klienta.
Ale jak klienci mnie zapytają jaką szkole skonczylem i mowie se studium fizjo, to mam wrazenie ze nie do konca sa zachwyceni, pomimo iz to ja teraz ucze masazu znajomych po licencjacie bo uwazaja ze za mało masażu tam uczyli.

Nie bardzo mam ochote na nowo podejmowac studia, tylko po to zeby miec papier.

Jakie jest wasze zdanie na ten temat, czy czesto was pytają klienci o ukonczoną szkole? lub zrezygnowali z uslug bo to nie szkoła wyższa?
Pozdrawiam
Marek

massagewarsaw - 2012-02-18, 16:16
Temat postu: kurs masaz tajski
jesli reklamujesz sie jako fizjoterapeuta, a nie masazysta, to klienci mogli sie spodziewac mgr. Mozesz pokretnie odpowiadac na pytania, ze uczyles sie iles tam godzin rozlozonych na iles tam lat i ze stale zdobywales doswiadczenie od czasu uzyskania pierwszych kwalifikacji.