To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Masaże dla pacjentów w Hospicjum

masaze.ryszard - 2011-12-24, 10:20
Temat postu: Masaże dla pacjentów w Hospicjum
Witam
Jestem na tym portalu dosc zielony w poruszaniu sie po linkach.
Podjałem funkcje masazysty na terenie domu opieki dla przewlekle chorych a na dodatek takze w Hospicjum.
Czy ktos moze mi pomoc swoim doswiadczeniem. Rzecz w tym ,ze na terenie hospicjum sa osoby wiekowe a nalezy im pomoc w zakresie nie tylko bezposrednim ale i psychicznym.
Sadze ze taki pacjent winien miec taka opieke takze ze strony psychologa-terapełty ale na to nie stac juz nikogo.
Czekam na uwagi sensowne a nie zarty bo w Hospicjum jestem jako volontariusz
masazysta.ryszard

massagewarsaw - 2011-12-24, 15:03
Temat postu: kurs masaz tajski
do tej pory nie bylo dyskusji na podobny temat.

juz sam masaz, robiony z wyczuciem, wplynie na emocje i pomoze pacjentowi psychicznie. W czasie masazu mozecie luzno rozmawiac, jesli pacjent ma ochote. Mozesz dawac swe zyciowe rady i dobre slowo.

najpierw musisz wyrobic sobie techniki radzenia sobie ze stresem plynacym z pracy w hospicjum, twoi przelozeni moga w tym pomoc. Jesli zwrocisz im uwage na potrzebe pomocy psychoterapeuty dla niektorych pacjentow, to beda szukac wolontariusza, ktory ma predyspozycje, np studenta psychologii.

z czasem nabedziesz doswiadczenia, moze uda ci sie znalezc kurs, ale do tej pory w polsce nie potkalem sie z takimi. Spotkalem sie z masazystami glownie zajmujacymi sie klientami w podeszlym wieku, ale to wymaga predyspozycji i doswiadczenia.