To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż informacje ogólne - Praca za granicą, technik masażysta?

mayaga - 2011-05-06, 16:40
Temat postu: Praca za granicą, technik masażysta?
hej jestem technikiem masażystą od roku, przez ten czas nie pracowałam w zawodzie ponieważ mam małe dziecko, które b. często choruje, niemniej jednak wybieram się do pracy tylko prawdopodobnie wyjedziemy za granicę końcem roku i dopiero tam będę czegoś szukała. Chciałam Was zapytać czy orientujecie się może jak to jest, czy będę musiała tam zdawać jakiś egzamin żeby pracować w zawodzie masażysty, czy respektują tam papiery ukończenia szkoły i czy lepiej zanim wyjadę zrobić tutaj staż? Czy może trzeba robić w pl jakąś "aplikacje" proszę Was o pomoc ponieważ jestem w tym temacie zupełnie zielona, z góry dziękuję. :D
massagewarsaw - 2011-05-06, 16:47
Temat postu: kurs masaz tajski
staz warto, nawet na pol etatu. Szlifuj lacine i jezyk. Nie ma egzaminu, tylko przedlumacz dyplom u przysieglego.

proboj jeszcze jakies kursa

mayaga - 2011-05-06, 16:57

No to dobrze dzięki za odp:D w takim razie zaczynam szukać stażu i szlifować języki.
massagewarsaw - 2011-05-06, 17:00
Temat postu: kurs masaz tajski
a kursa?
mayaga - 2011-05-06, 17:29

o kursie też myślałam, chciałabym zrobić refleksologie stóp, tajski stóp i m. gorącymi kamieniami, któryś z nich zrobię na pewno tylko pasowałoby mi gdzieś nie daleko mojej miejscowości tj Tarnowa.
massagewarsaw - 2011-05-09, 17:08
Temat postu: kurs masaz tajski
refleksologia to do 192h nauki, tajskie stopy do 16h, kamienie z reguly kilka godzin. Moze czasami cos w rzeszowie, predzej w krakowie
mayaga - 2011-05-09, 17:15