To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Fizjoterapia informacje ogólne - Praca licencjacka Wpływ masażu klasycznego w zespole bólowym

reactive1 - 2011-02-28, 14:04
Temat postu: Praca licencjacka Wpływ masażu klasycznego w zespole bólowym
Witam,
Jestem studentką fizjoterapii i w tym roku mam zamiar bronić swojej pracy licencjackiej. Wybrałam temat: " Wpływ masażu klasycznego w zespole bólowym dolnegom odc. kręgosłupa". Mam więc problem z wybraniem jednostek chorobowych wyst. w tym odcinku. Jak myślicie, które najlepiej schorzenia wybrać? myslałam o lumbago, przeciazeniach fizycznych i o złej postawie.. co o tym myślicie?

RehaT - 2011-02-28, 17:57

skoliozny funkcjonalne... dyskopatie, zwyrodnienia, lumbago , zespoly przeciazeniowe to 90% jednostek
RehWellness - 2011-03-02, 13:20

Wpływ masażu na dolny odcinek kr. i terapia po endoplastyce st. biodrowego, to dwa najbardziej oklepane tematy prac licencjackich i magisterskich.
Co nowego może wnieść taka praca ?
Nie będę się czepiać jeśli praca jest badawcza i masz do opisania jakieś ciekawe przypadki np.: po chorobie Scheuermanna ze zmianami w odcinku L, czy wpływ fibromialgii na kr.ciekawe przypadki zzsk.


Jest tyle ciekawych rzeczy w fizjoterapii, nowe metody, rzadkie schorzenia... a tu większość na łatwiznę idzie i kopiuje po raz tysięczny to samo....tylko po co ?

RehaT - 2011-03-08, 08:22