Pytania do specjalisty dotyczące fizjoterapii - Technik fizjoterapii uprawnienia?
Marcinek - 2012-11-12, 21:51 Temat postu: Technik fizjoterapii uprawnienia? Witam serdecznie,
Jestem technikiem fizjoterapii po medycznym studium zawodowym.
Ukończyłem kursy masażu I, II, III, stopnia,
Moje pytania:
1. Czy mogę otworzyć własny gabinet rehabilitacyjny czy tylko gabinet masażu?
2. Czy mogę podpisać umowę z NFZ?
3. Czy jest możliwe przedawnienie(uznanie nieważności) dyplomu z racji nie wykonywania zawodu ile lat jeśli tak?
Dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Marcin
massagewarsaw - 2012-11-13, 06:26 Temat postu: kurs masaz tajski 1. mozesz gabinet rehabilitacji, ale to tylko nazwa. Wazniejsze, jakie zabiegi bedziesz oferowal
2. nie, zeby podpisac z nfz trzeb miec magistra. Mozesz wejsc w porozumienie z jakims magistrem. Potrzebny jest rozny kosztowny, sprzet, ktory trzeba wiedziec, jak poprawnie obslugiwac. Masz niewielkie szanse.
3. nie ma przedawnienia, ale jesli nie pracowales w zawodzie wiele lat (ostatni technik byl cos okolo 2005), to wyparowala ci wiedza, nabyte zdolnosci, rowniez zmienily sie metody i ich zastosowanie. Przypuszczac mozna, ze po technikum nie miales praktyki z klientami. Powinienes zatrudnic sie, zlapac doswiadczenie i (jesli mozliwe) kursy. Inaczej ryzykujesz, ze twoja praktyka nie bedzie skuteczna i klineci nie przyjda/nie zostana z toba.
raczej nie podkreslaj, ze skonczyles kursy masazu 3 stopni, bo to moze swiadczyc, ze nie jest to masaz leczniczy
Marcinek - 2012-11-13, 09:30 Temat postu: Technik fizjoterapii-kwalifikacje Witam serdecznie,
Proszę o odpowiedź na pytanie w nawiązaniu do wcześniejszej rozmowy?
1. Jakie zabiegi mogę wykonywać mając swój gabinet rehabilitacji będąc technikiem fizjoterapii?
2. Rozumiem że gabinet masażu jak najbardziej mogę otworzyć?
3 Jaki rodzaj opodatkowania proponujecie vat czy ryczałt?
4. Co saądzicie o masażu w biurach np work-side czy jest popyt na takie zabiegi?
Dziękuję również za wcześniejszą odpowiedź